Location: منطقه دبی کریک هاربر

آنچه باید در مورد این منطقه بدانید

خرید ملک در منطقه دبی کریک هاربر؛ مرکز شهر آینده!

اولین باری که توضیحات کامل منطقه دبی کریک هاربر را شنیدم، این داستان اولین چیزی بود که به ذهنم آمد. طبق این داستان قدیمی، پادشاهی یک جام، یک جفت کفش و یک عصا هدیه می‌گیرد که جادویی بودند. پادشاه با آن دو کفش می‌توانست پرواز کند و در آن جام، می‌توانست هر چیزی که می‌خواهد، بنوشد و بخورد. آن عصای جادویی هم به پادشاه این قدرت را می‌داد که هر چیزی می‌خواهد نقاشی کند و آن چیز برایش خلق شود.

روزی پادشاه تصمیم گرفت سلطنتش را رها کند و از آن هدایای جادویی استفاده کند. او به شهری رسید و در آن شهر، عاشق دختر حاکمی شد که با ازدواج‌شان مخالف بود. پادشاه با کفش‌های جادویی به ایوان قصر پرید و شاهزاده خانم را پروازکنان به لب رودخانه‌ای برد. آن دو کنار رودخانه هر چه می‌خواستند از آن جام نوشیدند و خوردند. بعد از آن، پادشاه با آن عصای جادویی، شهری رویایی را نقاشی کرد که تبدیل به واقعیت شد و با معشوقش تا آخر عمرشان در آن زندگی و حکومت کردند!

اگر یک بار دیگر با دقت این داستان را بخوانید متوجه می‌شوید که پادشاه با آن 3 هدیه در واقع هر چیزی که می‌خواست را به دست آورد. شباهت این قصه با منطقه دبی کریک هاربر این است که این منطقه هر آن چیزی که شما به عنوان ساکن یا سرمایه‌گذار می‌خواهید را به شما می‌دهد؛ چه به دنبال سود چندبرابری باشید، چه بازگشت سرمایه و درآمد بالا از اجاره. اگر هم بخواهید در این منطقه زندگی کنید، هر نوع سبک زندگی که بخواهید را دارد؛ هم در قلب شهر و هم در کنار آب!

تمام مواردی که گفتیم فقط یک دلیل دارد؛ این که دبی کریک هاربر قرار است مرکز شهر جدید باشد و تفاوت اصلی آن با مناطق دیگر این است که همه‌ی مزایای سرمایه‌گذاری را یک‌جا و با هم دارد. در ادامه، خرید ملک در منطقه دبی کریک هاربر را جزیی‌تر و مفصل‌تر بررسی می‌کنیم.

خرید خانه در منطقه دبی کریک هاربر فرصتی تکرارنشدنی است!

منطقه دبی کریک هاربر قرار است مرکز شهر جدید دبی باشد که برجی بلندتر از برج خلیفه به نام کریک تاور در آن ساخته خواهد شد. سازنده‌ی این منطقه منحصربه‌فرد شرکت ساختمانی اعمار است. از آنجایی که منطقه دبی مارینا و منطقه داون تاون دبی از پرطرفدارترین مناطق دبی هستند، این بار شرکت اعمار این دو منطقه را با هم ترکیب کرده است تا چیزی فراتر از انتظار را به وجود بیاورد. بنابراین، سبک زندگی کریک هاربر هم ترکیبی از زندگی ساحلی و زندگی شهری پرزرق‌وبرق است. تمام این موارد، منطقه دبی کریک هاربر را تبدیل به پکیجی از مزایای سرمایه‌گذاری و همچنین سبک زندگی می‌کند. در قسمت‌های بعدی، به طور مفصل به این موضوع می‌پردازیم که چرا خرید ملک در دبی کریک هاربر یک فرصت ارزشمند و تکرارنشدنی است!

سود بالا + اجاره فوق‌العاده + فروش راحت + نقدشوندگی سریع!

هریک از مناطق دبی معمولا برای یکی از اهداف سرمایه‌گذاری مناسب است. اما منطقه دبی کریک هاربر مانند یک جعبه‌ی هدیه است که وقتی کاغذ رنگی دورش را باز می‌کنید، هدایای زیر را یک‌جا و باهم دریافت می‌کنید:

  • چون ملک در حال ساخت می‌خرید، حداقل 20% سود می‌کنید!
  • چون منطقه در حال ساخت است و روز به روز ارزشمندتر می‌شود، بعضی پروژه‌ها تا 200%-300% هم سود می‌دهند!
  • چون خانه‌تان در قلب شهر است و تقاضای زیادی دارد، به سادگی می‌توانید آن را بفروشید!
  • چون این منطقه مرکز شهر جدید است، جایی است که تقاضا برای اجاره‌های کوتاه‌مدت بسیار بالا است و این یعنی سود 2 برابر!

جالب است بدانید که در حال حاضر، در مناطق دیگری که اعمار ساخته، اجاره کوتاه مدت یک واحد 2 خوابه از شبی 1000 درهم شروع می‌شود. برای جایی در کنار برج جدید دبی، این رقم قطعا بالاتر خواهد بود و اگر درآمدتان از اجاره را فقط سالی 300,000 درهم در نظر بگیرید، یعنی شما می‌توانید آن پول را دوباره برای پیش‌خرید ملک در دبی استفاده کنید. حالا می‌توانید بهتر درک کنید که چرا این متن را با داستان چوب و عصای جادویی شروع کردم. اما این تمام ماجرا نیست. در قسمت بعد، به طراحی منطقه و سبک زندگی منطقه دبی کریک هاربر هم می‌پردازیم.

هم زندگی در قلب شهر و هم زندگی مدروز در کنار آب!

گفته می‌شود که منطقه دبی کریک هاربر ترکیب دبی مارینا و داون تاون است. اما با ویژگی‌های جدیدی که این منطقه دارد، به نظر من حتی اعمار از این هم فراتر رفته است چراکه کریک هاربر استانداردهای جدیدی را برای زندگی لوکس دارد. خصوصیات ویژه‌ی این منطقه را در ادامه می‌توانید ببینید:

  • دبی کریک هاربر یک منطقه اصلی دارد که شامل کریک تاور و آسمان‌خراش‌های زیبا است و یک منطقه جزیره‌ای دارد که دورتادورش را آب گرفته است.
  • در قسمتی از دبی کریک هاربر، منطقه حفاظت‌شده‌ی فلامینگوها را داریم و قسمتی که در آن درختان حرا وجود دارد. این یعنی ساکنان این منطقه پیوند نزدیکی با طبیعت خواهند داشت و البته هوای تمیزتری نسبت به مناطق دیگر!
  • در این منطقه، امکانات حمل‌نقل بسیار پیشرفته است و این سبب می‌شود ترافیک به طرز قابل‌توجهی کمتر از دبی مارینا باشد. این منطقه 4 ایستگاه مترو دارد.

لوکیشن منطقه دبی کریک هاربر

طبیعتا به عنوان مرکز شهر جدید، منطقه دبی کریک هاربر موقعیت استراتژیکی دارد. این منطقه دسترسی سریعی به بزرگراه راس الخور دارد که یکی از مهم‌ترین بزرگراه‌های شهر است. این موارد باعث می‌شود این منطقه دسترسی خوبی به مناطق مهم دیگر هم داشته باشد. این مناطق را می‌توانید در ادامه ببینید:

  • 11 دقیقه تا فستیوال سیتی دبی
  • 12 دقیقه تا فرودگاه بین‌المللی دبی
  • 10 دقیقه تا مرکز شهر فعلی (منطقه برج خلیفه و دبی مال)

امکانات منطقه دبی کریک هاربر

منطقه دبی کریک هاربر امکانات بینظیری خواهد داشت چراکه سبک زندگی این منطقه سطح جدیدی از تجمل را برای ساکنان فراهم می‌کند. بنابراین، می‌توانید انتظار امکانات زیر را از این منطقه داشته باشید:

  • 4 ایستگاه مترو
  • ساحل قابل شنا با شن‌های سفید و تفریحات آبی
  • پارک مرکزی و پارک‌های دیگر
  • منطقه فلامینگوها
  • مناطق پیاده‌روی لوکس
  • کافه‌ها و رستوران‌های سطح بالا
  • هتل‌های معروف و پرزرق‌وبرق

قیمت خرید خانه در منطقه دبی کریک هاربر

منطقه دبی کریک هاربر شامل ساختمان‌های مسکونی و تجاری خواهد بود. در واقع، اگر علاقمند به خرید آپارتمان در دبی هستید، می‌توانید این منطقه را در نظر بگیرید چراکه کریک هاربر واحدهای 1 تا 4 خوابه را ارایه می‌دهد. اما اگر به خرید ویلا در دبی فکر می‌کنید، این منطقه مناسب شما نخواهد بود چون ویلای سنتی نخواهد داشت. باید به این نکته توجه کنید که اگر اسم تاون‌هاوس یا ویلا را در منطقه کریک هاربر شنیدید، احتمالا منظور یک واحد 4 خوابه در طبقه پایین یا بالای یک آسمان‌خراش است. در ادامه، قیمت واحدهای مختلف در این منطقه را بررسی می‌کنیم:

میانگین قیمت آپارتمان در منطقه دبی کریک هاربر
1 خوابه 1,571,000 درهم
2 خوابه 2,448,000 درهم
3 خوابه 3,545,000 درهم
4 خوابه 6,850,000 درهم

پروژه‌های جدید در منطقه دبی کریک هاربر

اگر برای خرید ملک در دبی، منطقه دبی کریک هاربر را در نظر دارید، بهتر است در مورد جدیدترین پروژه‌های این منطقه بدانید. به همین دلیل، در ادامه جدیدترین پروژه‌های شرکت ساختمانی اعمار را در این منطقه معرفی می‌کنیم:

  • آپارتمان‌های اوریا (Oria Apartments) با شروع قیمت 1,710,000 درهم که در سال 2028 آماده‌ی تحویل خواهند شد.
  • آپارتمان‌های آئون (Aeon Apartments) با شروع قیمت 1,710,000 که در سال 2028 تحویل داده خواهند شد.

پروژه‌هایی که در ادامه معرفی می‌کنیم هم ساختمان‌های معروف در این منطقه هستند، اما باید توجه داشته باشید که به صورت مستقیم از سازنده در دسترس نیستند:

  • آپارتمان‌های کریک واترز
  • آپارتمان‌های ساوانا
  • آپارتمان‌های کریک اج
  • آپارتمان‌های کوو
  • آپارتمان‌های آیکون بی

وبسایت دبی پراپ = ارزش بالا + خرید راحت

تا اینجای کار، سعی کردیم اطلاعات کامل و دقیقی را در مورد خرید خانه در منطقه دبی کریک هاربر در اختیار شما قرار دهیم تا بتوانید تصمیم درستی بگیرید. ما در وبسایت دبی پراپ، فقط بهترین سازنده‌های املاک را لیست کرده‌ایم تا شما در دام پروژه‌های بی‌ارزش نیفتید و در اقیانوس اطلاعات درست و غلط غرق نشوید. به همین دلیل، توصیه می‌کنیم اطلاعات مربوط به سازنده‌ها را در وبسایت ما بخوانید و وقتی در نقطه‌ی درستی برای تصمیم‌گیری قرار گرفتید، می‌توانید با ما تماس بگیرید تا اطلاعات کامل‌تری را از طریق بازدید حضوری به دست آورید. در گام بعدی، می‌توانید مستقیما از سازنده‌ها خرید بدون کمیسیون را انجام دهید. اما قبل از آن، می‌توانید به صورت 100% رایگان و تخصصی از خدمات ما استفاده کنید:

  • خرید مستقیم از شرکت‌های سازنده
  • مشاوره‌ی بدون کمیسیون (100% رایگان) در تمام مراحل
  • مشاوره‌ی حضوری و آنلاین
  • رزرو سریع ملک در چند دقیقه
  • خدمات اخذ اقامت امارات

بنابراین، همین الان قدم‌های بعدی را بردارید.

سوالات متداول در مورد منطقه دبی کریک هاربر

آیا ساخت منطقه دبی کریک هاربر به اتمام رسیده است؟

این منطقه در حال ساخت است و به همین دلیل است که سرمایه‌گذاری در آن ارزش بسیار زیادی دارد. از بین فازهایی که معرفی کردیم، قسمت جزیره‌ای بیشترین پیشرفت را تا الان داشته است.

چه نوع املاکی در منطقه دبی کریک هاربر موجود است؟

در حال حاضر، این منطقه آپارتمان‌های 1 تا 4 خوابه دارد که هم می‌توانید آن‌ها را پیش‌خرید کنید و هم در بازار ثانویه بصورت آماده‌ تحویل بخرید.

ملک ها را مقایسه کنید

مقایسه (0)