خرید ملک در دبی

برای صحبت از خرید ملک در دبی باید موضوعی را برایتان تعریف کنم. چندین سال پیش، من وارد یک شرکت بینظیر شدم که بیش از 40 سال پیش با یک رویا شروع شده بود. اینکه بهترین و اولین در جهان باشد!

این کمپانی را شخصی به نام محمد آغاز کرده بود. زمانی که هیچ چیز جز یک بیابان وجود نداشت، محمد این بیزنس را پایه‎‌ریزی کرد، درست مانند تمام بیزنس‌هایی که از صفر شروع می‌شوند. او با خلاقیت و ایده‌های نو این کمپانی را جزبه‌جز کامل می‌کرد و به جهان معرفی می‌کرد. بعد از مدتی، مکانی که محمد طراحی کرده بود، تبدیل شد به جایی برای رویاپردازان از تمام جهان. امروز افراد از کشورهای مختلف می‌دانند که اگر بخشی از این مجموعه شوند، زندگی‌شان در امنیت کامل، شادی، رفاه مالی و آسودگی خاطر خواهد بود چراکه شکست در کار آن نیست. همه چیز برنامه‌ریزی شده تا اعضای آن با خیالی راحت سود ببرند. نام این شرکت دبی است!

دلیلی که شهر دبی را بیشتر یک بیزنس می‌دانم این است که با وجود ثروت عظیمی که دارد، مدیریت قوی و ردپایی از نوآوری و خلاقیت آن را به جایگاه کنونی‌اش رسانده است. افراد از تمام جهان مهارت‌ها و سرمایه‌هایشان را به این شهر می‌آورند تا بخشی از آن شوند و آینده‌شان را تضمین کنند. یکی از پرطرفدارترین راه‌ها برای اینکه جزیی از این کمپانی شوید، خرید خانه در دبی است. در واقع با این کار، شما در این کمپانی بزرگ شریک می‌شوید و از مزایای شراکت‌تان بهره‌مند می‌شوید. در ادامه، قصد داریم به طور مفصل، خرید ملک در دوبی، قیمت املاک دبی و موارد دیگر را بررسی کنیم.

مزایای خرید ملک در دبی

وقتی شما در دبی ملکی را می‌خرید، مثل این است که در رویای دبی و پیشرفت و توسعه‌ی آن شریک می‌شوید و در راه رسیدن به اهدافش کمک می‌کنید. این کمپانی هم در ازای این موضوع، به شما کمک می‌کند تا زودتر به رویاهایتان برسید، راحت‌تر از کشورهای دیگر بیزنس کنید و از زندگی‌تان لذت بیش‌تری ببرید. به همین دلیل است که مزایای خرید خانه در دبی بسیار خاص هستند و بعضی‌هایشان را در هیچ شهر و کشور دیگری نمی‌توانید پیدا کنید. در ادامه، این موارد را با هم بررسی می‌کنیم:

شما با خرید خانه در دبی، اقامت طلایی می‌گیرید!

شما براساس مبلغ سرمایه‌گذاری‌تان در دبی، این شانس را پیدا می‌کنید که اقامت 2 ساله‌، 5 ساله و 10 ساله‌ی امارات را دریافت کنید. حداقل مبلغ موردنیاز 750,000 درهم برای اقامت دوساله و 2 میلیون درهم برای اقامت طلایی 10 ساله است. البته مجبور نیستید تمام مبلغ را یکجا پرداخت کنید. برای املاک پیش‌فروش در دبی، شرایط اقساط وجود دارد. یعنی می‌توانید مبلغ را طی چند سال پرداخت کنید. با این روش، حداکثر طی 20 روز اقامت امارات را دریافت می‌کنید. تمام این اقامت‌ها قابل تمدید هستند و به نحوی مادام‌العمر به حساب می‌آیند.

با پیش‌ خرید خانه در دبی، حداقل 20% سود می‌کنید!

جالب است بدانید که املاک پیش فروش در دبی تا زمانی که آماده‌ی تحویل می‌شوند، حداقل 20% سود می‌دهند. این عدد برای املاک شرکت‌های سازنده‌ی خاص تا 200% هم می‌رود که واقعا بینظیر است.

درآمد دلاری خواهید داشت که بیشتر هم می‌شود!

اگر سرمایه‌گذار هستید و هدف‌تان از خرید ملک در دبی داشتن منبع درآمد ثابت از اجاره است، باید بگوییم املاک دبی از این نظر یکی از بهترین گزینه‌ها در جهان هستند. اجاره‌ی خانه در دبی نسبت به کشورهای دیگری مانند انگلستان بسیار بالاتر است. اگر در ایران زندگی می‌کنید، با این کار درآمد ارزی برای خودتان ایجاد می‌کنید و دیگر دغدغه‌ی از بین‌رفتن ارزش پول‌تان را ندارید. نه تنها سرمایه‌تان حفظ می‌شود، بلکه با بالارفتن قیمت دلار درآمد ماهانه‌تان بیشتر هم می‌شود.

حداقل مبلغ اجاره‌ی ماهانه در دبی حدود 4,000 درهم است که با درهم 16,000 تومان، می‌شود نزدیک به 64 میلیون تومان در ماه.

مالکیت املاک دبی و درآمد اجاره هیچ مالیاتی ندارد!

در تمام کشورهای دنیا وقتی ملکی را می‌خرید، مجبور هستید مبلغی را به عنوان مالیات به دولت پرداخت کنید. در دبی این نوع مالیات به هیچ وجه روی مالکیت و اجاره‌ی ملک وجود ندارد. این یکی از بهترین مزایای خرید ملک در دبی است که در هیچ کجای جهان وجود ندارد.

با بیزنس بدون مالیات، آسان‌تر به ثروت می‌رسید!

یکی دیگر از مواردی که دبی را به بهشتی برای کار‌آفرینان و کارمندان تبدیل می‌کند، نبود مالیات روی حقوق و درآمد است. روی حقوق کارمندان به هیچ وجه مالیات وجود ندارد و کارآفرینان هم تا درآمد 375,000 درهم در سال مجبور به پرداخت مالیات نیستند. اگر درآمد سالیانه‌ی شرکتی از این عدد بیشتر باشد، صاحب کمپانی باید فقط 9% مالیات پرداخت کند. شوکه می‌شوید اگر بدانید که مالیات سالانه در کشورهای اروپایی و کانادا حدود 60% است. این یعنی در آن کشورها باید بیشتر از نصف پولی که در می‌آورید را به دولت بدهید.

با اقامت امارات، ویزای کشورهای دیگر را راحت‌تر می‌گیرید!

اقامت در دبی با خرید ملک یک مزیت دیگر هم دارد یا بهتر است بگوییم ارزش خاصی را به زندگی تان اضافه می‌کند. با ویزای اقامت دبی، شما خیلی راحت‌تر می‌توانید ویزای کشورهای اروپایی، استرالیا، کانادا و ایالات متحده را بگیرید. یکی از شرایط گرفتن ویزای این کشورها چه برای سفر و چه تحصیل، این است که ثابت کنید تمکن مالی خوبی دارید و به کشور محل زندگی‌تان برمی‌گردید. اقامت دبی به تنهایی این موارد را ثابت می‌کند و شما را از متقاضیان دیگر جلو می‌اندازد.

تورم پایین + ارزش پول ثابت

نمی‌توانیم بگوییم در دبی هیچ تورمی وجود ندارد چون یک اقتصاد سالم باید درصد کمی تورم داشته باشد. اما تورمی که در دبی وجود دارد، اصلا احساس نمی‌شود و ارزش پول ثابت است. حتی درهم امارات به دلار آمریکا وصل است و این موضوع باعث می‌شود خیال شما از بابت بی‌ارزش‌شدن پول راحت باشد.

امنیت بینظیر + جرم و جنایت پایین!

کشور امارات و به خصوص شهر دبی از نظر امنیت بالا و جرم و جنایت پایین در جهان رکورددار است. بیشتر کسانی که به این کشور مهاجرت می‌کنند، این موضوع را به عنوان یکی از شرایط زندگی در دبی می‌دانند که آنها را به این شهر کشانده است.

اقساط آسان، خرید ملک در امارات را لذت‌بخش‌تر می‌کند

خبر خوب این که خرید املاک دبی نه تنها شرایط اقساط دارد، بلکه حتی اقساط پس از تحویل هم دارد. این موضوع سرمایه‌گذاری در این بازار را بسیار آسان و لذت‌بخش می‌کند.

معایب خرید ملک در دبی

خرید خانه در دبی ممکن است برای بعضی از افراد معایبی هم داشته باشد. مثلا اگر هدف شما از این کار فقط و فقط گرفتن پاسپورت یا تابعیت این کشور است، ما خرید ملک در دبی را به شما توصیه نمی‌کنیم چون کشور امارات به هیچ وجه به مهاجران پاسپورت نمی‌دهد. بیشتر افرادی که در دبی ملک خریدارای می‌کنند یا بیزنس می‌کنند، این کار را به دلیل مزایای دیگر آن انجام می‌دهند که در قسمت‌های قبل بررسی کردیم. اگر هدف‌تان گرفتن پاسپورت دوم است، باز هم می‌توانید از دبی به عنوان یک سکوی پرتاب به سمت کشور هدف استفاده کنید چون در این کشور می‌توانید از کسب‌وکار بدون مالیات و سرمایه‌گذاری ملکی، پول خوبی در بیاورید.

پیش خرید ملک در دبی بهتر است یا خرید ملک آماده؟

یکی از سوالاتی که در رابطه با خرید خانه در دوبی ممکن است برای شما پیش بیاید، این است که بهتر است املاک پیش فروش را بخریم یا ملک آماده. جواب این سوال به شرایط شما بستگی دارد:

  • اگر سرمایه‌گذار هستید: به عنوان سرمایه‌گذار ملکی، احتمالا هدف‌تان از پیش خرید ملک سود سرمایه یا درآمد اجاره هست. برای این منظور، ما خرید املاک آماده تحویل در دبی را پیشنهاد نمی‌کنیم چون این نوع املاک دیگر افزایش قیمت نخواهند داشت. شما با پیش خرید ملک، هم از افزایش قیمت بهره‌مند می‌شوید، هم خانه‌تان را به صورت اقساطی می‌خرید و هم بعد از تحویل می‌توانید آن را اجاره دهید.
  • اگر می‌خواهید در ملک‌تان زندگی کنید: اگر به خانه‌ای نیاز دارید تا فورا در آن ساکن شوید، بهتر است املاک آماده‌ی تحویل را در نظر بگیرید. اما در این مورد هم اگر برای ساکن‌شدن عجله‌ای ندارید و می‌توانید 2-3 سال صبر کنید، پیش ‌خرید ملک در دبی گزینه‌ی بهتری است چراکه با یک تیر چند نشان می‌زنید. هم با گذشت زمان سود می‌کنید، هم اقساطی صاحب خانه می‌شوید و هم خانه‌ی نو و کلیدنخورده تحویل می‌گیرید.

نکات مهم برای پیش خرید ملک در دبی

وقتی خانه‌ای را پیش خرید می‌کنید، چون آن ملک هنوز ساخته نشده، لازم است به نکاتی توجه کنید تا بتوانید تصمیم درستی بگیرید. در ادامه، این موارد را به صورت گام به گام برای شما توضیح داده‌ایم:

قدم 1 – بررسی شرکت‌های سازنده املاک در دبی

برای خرید املاک پیش فروش، اولین و مهم‌ترین کار تحقیق در مورد شرکت‌های ساختمانی در دبی است. در این شهر، بیش از 100 شرکت سازنده وجود دارد که تمام آنها لزوما سازنده‌‌های خوبی نیستند. شما باید شرکت‌های درجه یک را پیدا کنید و در مورد آنها اطلاعات بگیرید. دلیل این موضوع این است که وقتی سازنده‌ی پروژه خوش‌نام و درجه یک باشد، خود آن پروژه، لوکیشن و کیفیت هم خوب خواهد بود. خبر خوب اینکه، ما در این وبسایت اطلاعات کاملی را در مورد بهترین شرکت‌های سازنده املاک در دبی در اختیار شما قرار داده‌ایم تا در اقیانوس اطلاعات درست و غلط نیفتید و مستقیم سراغ بهترین‌ها بروید. در ادامه، چند مورد از بهترین سازنده‌ها را معرفی می‌کنیم:

  • شرکت اعمار: خرید املاک اعمار به کسانی توصیه می‌شود که به دنبال سود سرمایه‌گذاری تضمین‌شده هستند.
  • شرکت الینگتون: خرید املاک الینگتون برای کسانی که امکانات هتلی، کیفیت بالا و آدرس‌های خوب شهر را می‌خواهند، بیشتر مناسب است.
  • شرکت شوبا: آن دسته از خریداران خانه و سرمایه‌گذاران ملکی که قصر در مقیاس کوچک نیاز دارند، بهتر است خرید املاک شوبا را در نظر بگیرند.
  • شرکت مراس: خرید املاک مراس شما را از نظر سود سرمایه‌گذاری غافل‌گیر خواهد کرد.
  • شرکت مگ: خرید املاک شرکت ماج (مگ) را به کسانی که به کیفیت بالا و تجملات اهمیت می‌دهند، توصیه می‌کنیم.
  • شرکت نشاما: اگر بودجه‌ی کمی دارید ولی کیفیت بالا و رشد زیاد سرمایه برایتان مهم است، خرید املاک نشاما را به شما پیشنهاد می‌کنیم.
  • شرکت الحبتور: اگر خانه‌ای همه‌چیز تمام در دبی نیاز دارید، خرید املاک الحبتور را از دست ندهید.
  • شرکت نخیل: اگر می‌خواهید در یک اعجوبه زندگی کنید، املاک شرکت نخیل برای شماست!

قدم 2 – مطابقت املاک پیشنهادی با بودجه‌تان!

ما در این وبسایت، جدیدترین پروژه‌های هر شرکت ساختمانی را برای شما لیست کرده‌ایم. اما این که کدام شرکت و کدام پروژه را انتخاب می‌کنید، به بودجه‌ی شما بستگی دارد. پس در این مرحله باید بودجه‌تان را با پروژه‌های ملکی موجود مطابقت بدهید تا انتخاب‌کردن برای‌تان آسان شود.

قدم 3 – بررسی بهترین مناطق دبی برای خرید خانه

بعد از بررسی بهترین سازنده‌ها، نوبت به چک کردن بهترین مناطق برای سرمایه‌گذاری و خرید ملک در دبی می‌رسد. در این قدم، باید در مورد مناطق دبی اطلاعات کافی را کسب کنید و هرکدام که با سبک زندگی و نیازهای سرمایه‌گذاری شما مطابقت دارد را انتخاب کنید. برای بررسی مناطق دبی به صورت کامل روی لینک بالا کلیک کنید. مواردی که در ادامه بررسی می‌کنیم، تنها چند مورد از مناطق پرطرفدار دبی برای خرید خانه و سرمایه‌گذاری هستند:

خرید ملک در دبی مارینا: سبک زندگی لوکس در کنار آب!

خرید ملک در داون تاون دبی: زندگی در منطقه برج خلیفه در قلب شهر

خرید ملک در بیزنس بای: زندگی شهری مدرن و سطح بالا

خرید ملک در جمیرا لیک تاورز: زندگی در کنار دریاچه‌های مصنوعی و زمین‌های گلف

خرید ملک در تاون اسکوئر: زندگی در یک منطقه سرشار از آرامش و پرامکانات و سرمایه‌گذاری با پتانسیل فوق‌العاده

خرید ملک در دبی هیلز استیت: زندگی در قلب شهر اما در میان مناطق سبز و دریاچه کریستالی

خرید ملک در دبی کریک هاربر: این منطقه مرکز شهر جدید دبی است و همه چیز را یک‌جا ارایه می‌دهد.

مراحل پیش خرید خانه در دبی

اگر در مورد مراحل سرمایه‌گذاری روی املاک پیش فروش در امارات کنجکاو هستید، در ادامه تمام مراحل را بررسی می‌کنیم تا ابهام‌تان در این زمینه برطرف شود:

  1. انتخاب ملک: در این مرحله، با روشی که در قسمت قبل گفتیم، پروژه‌ی موردنظر و واحد دلخواه را انتخاب می‌کنید. می‌توانید انتخاب‌تان را با کمک مشاوران مجموعه‌ی ما انجام دهید که تا آخرین مرحله 100% رایگان و بدون کمیسیون است.
  2. رزرو واحد: بعد از انتخاب واحد، نوبت به رزرو آن می‌رسد. دراین مرحله، با پرداخت مبلغی که معمولا بین 10,000 درهم تا 100,000 درهم است، واحدتان را رزرو می‌کنید تا تضمین کنید که خریدار قطعی هستید.
  3. پیش پرداخت: بعد از رزرو، مدت مشخصی که معمولا یک ماه است، زمان دارید تا پیش ‌پرداخت را انجام دهید. مبلغ پیش پرداخت معمولا 20% کل قیمت ملک است.
  4. امضای SPA: در این مرحله، خریدتان با امضای قرارداد خرید و فروش قطعی می‌شود. این قرارداد که به SPA معروف است، مخفف Sales and Purchase Agreement است که در آن شرکت سازنده فروش را تایید می‌کند و مالک خرید را.
  5. دریافت سند مالکیت اولیه: بعد از امضای قرارداد، شما به عنوان خریدار سندی اولیه را دریافت خواهید کرد که به عقود (Oqood) معروف است.
  6. پرداخت اقساط تا زمان تحویل: بعد از آن، تا زمان تحویل ملک طبق برنامه‌ی پرداختی که مخصوص آن پروژه است، باید اقساط را پرداخت کنید.
  7. تحویل ملک و دریافت سند اصلی: بعد از آماده‌شدن ملک و پرداخت کامل اقساط، خانه‌تان را تحویل می‌گیرید و سند نهایی با مالکیت 100% به نام شما می‌شود.

بررسی قیمت خرید املاک در دبی

قیمت خانه‌ها در دبی بستگی به شرکت سازنده، سطح کیفیت، سطح لوکس‌بودن، منطقه و بسیاری از موارد دیگر دارد. اما در ادامه، به انواع مختلف ملک در دبی می‌پردازیم و بعد از آن حداقل قیمت‌ها را برای هر دسته بررسی می‌کنیم:

پروژه‌ی آپارتمانی: آپارتمان‌ها معمولا واحدهای داخل برج‌ها یا ساختمان‌های کم‌طبقه هستند که امکانات خوبی دارند. خرید آپارتمان در دبی در بعضی از مناطق معمولا مقرون‌به‌صرفه‌تر از انواع دیگر ملک است و برای سرمایه‌گذاری می‌تواند گزینه‌ی بهتری باشد.

پنت هاوس: پنت هاوس‌ها واحدهای آخرین طبقه از یک برج هستند که معمولا لوکس به حساب می‌آیند و امکانات بیشتر و خاص‌تری نسبت به واحدهای دیگر ساختمان دارند. خرید پنت هاوس در دبی برای کسانی که به دنبال سبک زندگی خاصی هستند، بیشتر توصیه می‌شود.

تاون هاوس: تاون هاوس‌ها خانه‌های حیاط‌‌دار هستند که حریم خصوصی زیادی دارند. تفاوت این خانه‌ها با ویلاها این است که این نوع ملک با تاون هاوس کناری دیوار مشترک دارد. خرید تاون هاوس در دبی برای کسانی مناسب است که دوست ندارند در آپارتمان زندگی کنند و به فضای بیشتری نیاز دارند.

پروژه ویلایی: ویلاها نسبت به تاون هاوس‌ها استقلال بیشتری دارند. حتی از نظر امکانات هم بهتر از نوع قبلی هستند. خرید ویلا در دبی هم برای کسانی که بودجه‎‌ی بیشتری دارند و آزادی بیشتری می‌خواهند، مناسب‌تر است.

در ادامه، حداقل قیمت‌ها را برای انواع مختلف خانه‌های دبی بررسی می‌کنیم.

حداقل قیمت خرید ملک در دبی

قیمت آپارتمان استودیویی (سوییت)

500,000 درهم

قیمت آپارتمان 1 خوابه

1,000,000 درهم

قیمت آپارتمان 2 خوابه

1,500,000 درهم

قیمت ویلا در دبی

2,000,000 درهم

قیمت خانه در دبی به پول ایران

در قسمت قبل، قیمت املاک دبی را به درهم امارات بررسی کردیم اما اگر می‌خواهید قیمت‌ها را به تومان هم بدانید، باید توجه داشته باشید که به دلیل نوسان قیمت ارز، قیمت قطعی به تومان غیرممکن است و باید لحظه‌ای بررسی شود. برای اینکه، قیمت خرید ملک در دبی به تومان را بدانید، می‌توانید همین الان از طریق واتس اپ با مشاوران ما تماس بگیرید تا قیمت واقعی همین لحظه را بدانید. اما لیست قیمتی که در ادامه می‌بینید، مربوط به اردیبهشت 1403 یا ماه مه 2024 است و کمترین قیمت برای هر تایپ است:

قیمت یک سوییت در دبی به تومان: از 8 میلیارد به بالا (با شرایط اقساط)

قیمت واحد 1 خوابه به تومان: از 16 میلیارد به بالا (با شرایط اقساط)

قیمت واحد 2 خوابه در دبی به تومان: از 24 میلیارد به بالا (با شرایط اقساط)

قیمت خرید ویلا در دبی: از 32 میلیارد به بالا ( با شرایط اقساط)

از کجا بدانیم برای سرمایه‌گذاری در دبی در مسیر درستی هستیم؟

در ابتدای متن اشاره کردیم که شهر دبی بیشتر شبیه به یک شرکت است که شما با سرمایه‌گذاری در آن شریک می‌شوید و از پیشرفت‌هایش سود می‌برید. سوالی که ممکن است در این مورد برایتان پیش بیاید، احتمالا این است که از کجا بدانیم این شرکت در سال‌های آینده اصلا قرار است سودی بدهد؟ یا اینکه چطور باید متوجه شویم که سرمایه‌گذاری در دبی ارزش دارد یا نه؟ جواب این سوال خیلی ساده است…

کافی است سری به یکی از سایت‌های دولت امارات (dubai2040.ae) بزنید که چشم‌انداز 2040 این کشور را نشان می‌دهد. طبق این آمار، کشور امارات قرار است تا سال 2040، 5.8 میلیون نفر افزایش جمعیت داشته باشد. نکته‌ی مهم‌تر اینکه، بخش بزرگی از این جمعیت ثروت‌مندان تمام جهان هستند. این موضوع یک پیام مشخص دارد؛ اینکه سرمایه‌گذاری در این کشور حداقل تا 16 سال آینده رونق دارد!

دبی پراپ، سایت خرید ملک در دبی

در قسمت‌های بالا، شهر دبی را به یک اَبَرکمپانی تشبیه کردیم که وقتی جزیی از آن می‌شوید، شما را هم در سودهای کلانش شریک می‌کند. به این موضوع هم اشاره کردیم که با خرید ملک در دبی می‌توانید به این کمپانی بپیوندید و سود کنید. اما نکته‌ی مهمی که وجود دارد این است که شما با هر ملکی نمی‌توانید نهایت سود را ببرید.

بدون راهنمایی درست و مشاوره‌ی تخصصی، حتی ممکن است تصمیمی بگیرید که پول، زمان و انرژی شما را از بین ببرد. در چنین شرایطی، برمی‌گردید سر خانه‌ی اول و ذهن‌تان پر از سروصدا و ابهاماتی می‌شود که بعد از آن هم اجازه نمی‌دهد تصمیم درستی بگیرید. پس لازمه‌ی این کار، دریافت اطلاعات درست و نهایتا کمک‌گرفتن از مشاورانی است که بیطرفانه و با آگاهی کامل در کنار شما هستند. تمام این موارد، اساس به وجودآمدن وبسایت املاک دبی پراپ است. دبی پراپ یک وبسایت مستقل است که به شرکت املاک خاصی تعلق ندارد و با سازنده‌ها و مشاوران درجه یک همکاری می‌کند. تمرکز ما در مجموعه‌ی دبی پراپ روی موارد زیر است:

  • حذف سازنده‌های بی‌کیفیت
  • ارایه اطلاعات در مورد سازنده‌های درجه یک دبی
  • همکاری با مشاوران املاک حرفه‌ای و کاربلد
  • ارایه اطلاعات در مورد پروژه‌های ملکی جدید و باکیفیت
  • راهنمایی و مشاوره تخصصی 100% رایگان
  • خرید مستیقم از شرکت‌های سازنده بدون کمیسیون
  • فرآیند رزرو سریع

سوالات متداول در مورد خرید ملک در دبی

دریافت پاسپورت کشور امارات به هیچ وجه و از هیچ راهی ممکن نیست. شما با خرید خانه در امارات فقط می‌توانید اقامت 2، 5 و 10 ساله‌ی این کشور را بگیرید که قابل تمدید است.

علاوه بر مبلغی که باید برای خود واحد یا خانه‌ی موردنظر پرداخت کنید، هزینه‌های پنهانی هم وجود دارد که باید در موردشان بدانید. این هزینه‌ها شامل موارد زیر هستند:

  • سرویس شارژ: سرویس شارژ یا هزینه خدمات هزینه‌ای است که شما به عنوان مالک باید بصورت سالیانه پرداخت کنید. این هزینه برای هر ساختمان و هر منطقه متفاوت است و به مساحت واحد شما هم بستگی دارد. شما باید قبل از خرید، با مشاورتان در مورد این هزینه صحبت کنید.
  • ادمین فی: این هزینه هم بسته به نوع ملکی که می‌خرید، از 2,000 درهم تا 5,000 درهم است.
  • هزینه‌های ثبت سند: این مورد هزینه‌های ثبت سند و انتقال مالکیت است که شما باید به سازمان اراضی دبی (Dubai Land Department) پرداخت کنید. این هزینه 4% ارزش ملک خریداری‌شده است.

حداقل قیمت‌ها برای انواع مختلف ملک را در جدول قیمت‌ها می‌توانید ببینید.

برای کارهایی مثل راه‌اندازی بیزنس، مهاجرت و خرید خانه، داشتن یک مشاور می‌تواند از اشتباهات زیادی جلوگیری کند. برای خرید املاک دبی نیازی به وکیل حقوقی نیست. وبسایت دبی پراپ شما را به مشاوران رسمی سازمان اراضی دبی (DLD) وصل می‌کند که به شما کمک می‌کنند بدون پرداخت کمیسیون، ملک موردنظرتان را مستقیم از شرکت سازنده خریداری کنید.

از بین مناطقی که مالکیت آزاد دارند، دبی لند، اینترنشنال سیتی، ارجان و اعمار ساوت جزو به‌صرفه‌ترین‌ها هستند.

در دبی، مناطقی وجود دارند که مالکیت آزاد و 100% دارند. به این مناطق Freehold گفته می‌شود. مالکیت شما در این قسمت‌های شهر دبی، همیشگی است و حتی قابلیت به ارث رسیدن هم دارد.

افراد ایرانی و تمام ملیت‌های غیرعرب فقط در مناطق خاصی می‌توانند خانه بخرند. این مناطق دارای مالیکت آزاد و 100% هستند. تمام مناطقی که در وبسایت دبی پراپ برای شما قرار داده‌ایم، جزو همین مناطق هستند.

بله، با این نوع اقامت هم اجازه‌ی کار دارید هم می‌توانید حساب بانکی داشته باشید و از تمام مزایای شهروندی امارات بهره‌مند شوید.

مبلغ سرمایه‌گذاری برای اقامت طلایی 10 ساله، از 2 میلیون درهم به بالا و برای اقامت 2 ساله، 750,000 درهم است. لازم نیست تمام مبلغ یکجا پرداخت شود!

ویزای اقامت دبی از طریق سرمایه‌گذاری ملکی، 2، 5 و 10 ساله است. تمام این ویزاها قابل تمدید هستند.

طبق قوانین امارات، افراد بالای 18 سال می‌توانند در این کشور ملک بخرند. افراد زیر سن قانونی باید به نام پدر، مادر و یا قیم قانونی ملک خریداری کنند. بعد از سن 18 سالگی، فرد می‌تواند سند را به نام خودش کند.