شرکت اعمار دبی

شرکت اعمار دبی؛ خالق سبک زندگی منحصر‌به‌فرد شما!

قبل از این که سراغ معرفی غول املاک امارات یعنی شرکت اعمار دبی برویم، بگذارید موضوعی را برایتان تعریف کنم تا عمیق‌تر در مورد این شرکت سازنده‌ی ملک در دبی بدانید…

 زمانی که نوجوان بودم، یک سفر فراموش‌نشدنی به جنوب ایران داشتم. این سفر از این جهت برای من به یادماندنی شده که شبیه هیچ یک از سفر‌هایی که تا آن زمان رفته بودم نبود. من فکر می‌کردم چون به یک مکان ساحلی سفر می‌کنم، قرار است در یک هتل 5 ستاره بمانم یا هر زمان که خواستم به ساحل بروم و موج سواری کنم یا با یات‌های تفریحی لوکس روی آب خوش بگذرانم. اما به محض اینکه به آنجا رسیدم، متوجه شدم که مقصد ما در واقع یک روستای ساحلی بود که فقط خانه داشت و دریا. مهم‌تر اینکه، هیچ خبری از آن تصورات لاکچری نبود. (ربط این داستان به دبی و شرکت اعمار را جلوتر متوجه خواهید شد.)

در حالی که ناامید شده بودم، به فکر فرو‌رفتم که اگر قدرتش را داشتم که شهری ایده‌آل و طبق رویاهای خودم بسازم، آن شهر چه شکلی می‌شد؟ آن شهر ایده‌آل از نظر من مکانی پر از آسمان‌خراش‌های سر به فلک کشیده بود که مثل فیلم‌های علمی-تخیلی اشکال عجیبی داشتند. هر گوشه از این شهر پر از تفریحات عجیب بود. مهم‌تر اینکه حتی مردم آن شهر خیالی را، ثروتمند تصور می‌کردم طوری که می‌توانستند انتخاب کنند چه خانه‌ای با چه نوع سبک زندگی داشته باشند؛ مثلا می‌خواهند کنار آب‌های دریا زندگی کنند، در مناطق سرسبز باشند یا در منطقه‌ای پرزرق‌و‌برق در قلب شهر!

چندین سال گذشت و من بزرگ‌تر که شدم متوجه شدم درست در آن سوی آب‌هایی که من در آن سفرم در سمت دیگرش قرار داشتم، کسی مشغول تبدیل یک بیابان به یک آرمان‌شهر بود. آن شخص کسی نیست جز حاکم دبی. اما ربطی که همه‌ی این داستان به شرکت اعمار داشت این بود که حاکم دبی ساخت این شهر آرمانی را به کمک شرکت ساختمانی اعمار انجام می‌دهد. این شرکت افسانه‌ای هر بار شروع به ساخت منطقه‌ای در شهر دبی می‌کند که در آن ساکنان می‌توانند سبک زندگی منحصر‌به‌فردی را طبق رویاهای خودشان داشته باشند. برای همین است که اعمار بیش‌تر از آنکه سازنده‌ی ملک باشد، “سازنده‌ی مناطق رویایی” و “خالق سبک‌های زندگی منحصر‌به‌فرد” است. در ادامه، نگاه دقیق‌تری به این شرکت و پروژه‌هایش خواهیم داشت.

معرفی شرکت ساختمانی اعمار دبی

داستانی که برای معرفی شرکت اعمار دبی برایتان تعریف کردم به خوبی نشان می‌دهد که اعمار خالق سبک‌های زندگی منحصربه‌فرد در دبی است. جالب است بدانید که خریداران خانه و سرمایه‌گذاران ملکی معمولا چشم بسته از این شرکت خرید می‌کنند. پس باید دلایل بیشتری وجود داشته باشد که چرا این شرکت تا این حد توجه‌ها را به سمت خودش جلب کرده است. در ادامه، همه‌ی این موارد را به خوبی متوجه خواهید شد.

شاهکارها و رکوردهای شرکت ساخت‌و‌ساز اعمار

چندین سال است که هر موقع شاهکار و رکورد جدیدی در دبی معرفی می‌شود، ساکنان دبی آن را به شرکت اعمار دبی نسبت می‌دهند چرا‌که کار این شرکت رکوردشکنی و خلق عجایب است. جلوتر، چند مورد از رکوردشکنی‌های املاک اعمار دبی را می‌توانید ببینید:

  • شرکت ساخت‌و‌ساز اعمار سازنده‌ی بلندترین سازه‌ی جهان، یعنی برج خلیفه است.
  • بلندترین فواره‌ی رقصان جهان را این شرکت مشهور ساخته است (جالب است بدانید که طول این فواره دو برابر یک زمین فوتبال یعنی 275 متر است.)
  • بزرگ‌ترین نمای نورپردازی شده در جهان را این شرکت روی برج خلیفه ساخته است.
  • اولین سیستم تراموا خیابانی که با نیروی هیدروژن کار می‌کند را شرکت اعمار راه‌اندازی کرده است!
  • بالاترین سکوی رصد در جهان را اعمار در سال 2014 معرفی کرده است (این سکو بخشی از برج خلیفه است.)

پروژه‌های شرکت اعمار در دبی کدامند؟

همانطور که قبلا اشاره کردیم، املاک اعمار دبی فقط سازنده‌ی ملک نیست. این غول ساخت‌و‌ساز علاوه بر پروژه‌های ویلایی و آپارتمانی، مناطق مختلف و پروژه‌های هتلی و تفریحی را هم می‌سازد. اعمار در واقع 60 زیر مجموعه دارد که در 6 بخش مختلف در حال فعالیت هستند و به همین دلیل است که فقط محدود به ساخت پروژه‌های مسکونی نیست. در ادامه، در مورد پروژه‌های مختلف و مناطقی که اعمار در دبی و کشورهای دیگر ساخته است، صحبت می‌کنیم:

مناطق ساخته شده توسط املاک اعمار دبی

 اعمار با طراحی و ساخت مناطقی که در ادامه در موردشان صحبت می‌کنیم، نه تنها دبی را به شهری رویایی و خیره‌کننده تبدیل کرده، بلکه سبک زندگی خاصی را برای هر کدام از این مناطق در نظر گرفته است. بنابراین، ساکنان این مناطق می‌توانند انتخاب کنند زندگی خودشان را چطور و با چه کیفیتی بگذارانند. در ادامه، چند مورد از معروف‌ترین مناطقی که املاک اعمار در دبی ساخته را می‌توانید ببینید:

دبی مارینا (Dubai Marina)

منطقه دبی مارینا یکی از خیره‌کننده‌ترین و رویایی‌ترین مناطق دبی است که اعمار آن را به زیبایی طراحی کرده و ساخته است. این منطقه جایی است که ساکنانش می‌توانند زندگی مد‌روز در کنار آب‌های زیبای خلیج فارس را تجربه کنند. تصور کنید خانه‌تان درست در کنار آب‌های زیبا قرار دارد. چیزی که از پنجره‌ی خانه‌تان توجه‌تان را جلب می‌کند، درخشش نور آفتاب روی آب‌های نیلی رنگ و قایق‌های تفریحی سفیدرنگی است که روی این آب‌ها در حال حرکت‌اند. زندگی شبانه‌تان هم پر از زرق‌وبرق و خوش‌گذرانی است چرا که هتل‌های لوکس، کلوب‌های شبانه، باشگاه‌های قایق‌رانی و رستوران‌ها و کافه‌های زیادی را در نزدیکی خانه‌تان دارید. حالا که با سبک زندگی خاص منطقه مارینا آشنا شدید، در ادامه ویژگی‌های بینظیر این منطقه را برایتان لیست می‌کنیم:

  • این منطقه امنیت فوق‌العاده ای دارد
  • این منطقه پر از آسمان‌خراش‌هایی با طراحی بینظیر است
  • این منطقه امکانات آموزشی سطح بالایی دارد
  • دبی مارینا منطقه‌ای اروپایی‌نشین است که به تفریحات شبانه‌ی پر زرق‌وبرقش معروف است
  • ساکنان منطقه مارینا بهترین چشم‌اندازهای شهر را از خانه‌شان دارند

داون‌تاون دبی (Downtown Dubai)

منطقه داون‌تاون یا مرکز‌شهر دبی هم یکی دیگر از مناطقی است که شرکت اعمار دبی آن را ساخته است. این منطقه درست در قلب شهر دبی قرار دارد و جایی است که ساکنانش سبک زندگی شهری را در سطحی ایده‌آل تجربه می‌کنند. زندگی در این قسمت شهر دبی یادآور حس و حال نیویورک، لندن و لس‌آنجلس است. این منطقه پر از آسمان‌خراش‌های رویایی است. تصور کنید در یکی از این برج‌ها زندگی می‌کنید. از پنجره‌تان که به بیرون نگاه می‌کنید، ابهت برج خلیفه را می‌بینید. پایین را که نگاه کنید، فواره‌های رقصان را می‌بینید که زیبایی و شکوه برج خلیفه را بیشتر می‌کنند. از خانه‌تان بیرون می‌آیید، در شب‌های روشن این منطقه از میان نخل‌های بلند چراغانی فقط با چند دقیقه پیاده‌روی به لوکس‌ترین مرکز خرید شهر یعنی دبی مال می‌رسید. این سبک زندگی خاص داون‌تاون است. در ادامه، نکات دیگر را برایتان لیست می کنیم:

  • این منطقه همان منطقه‌ای است که برج خلیفه، دبی مال و دبی اپرا را در خود جای داده است.
  • این منطقه بهترین امکانات آموزشی، لوکس‌ترین رستوران‌ها و بهترین امکانات حمل‌و‌نقل را دارد.
  • این منطقه با این که قلب شهر به حساب می‌آید، اما دسترسی خوبی به سواحل شهر دارد.
  • داون‌تاون تنها چند دقیقه با شرکت‌ها و مناطق بیزنسی شهر فاصله دارد.

 

دبی کریک هاربر (Dubai Creek Harbour)

 دبی کریک هاربر یکی دیگر از مناطق ساخته شده توسط شرکت ساخت‌وساز اعمار در دبی است که به مرکز شهر جدید دبی معروف شده است. جالب است بدانید که این منطقه ترکیبی از دو منطقه‌ای است که بالا در موردشان صحبت کردیم. دبی کریک هاربر ترکیبی از دبی‌مارینا و داون‌تاون است و تمام ویژگی‌های این دو منطقه را با هم دارد. می‌توانید تصور کنید که هم در مرکز شهر دبی زندگی کنید و هم دسترسی 24 ساعته به آب‌های زیبا را داشته باشید؟ این دقیقا سبک زندگی منطقه‌ی دبی کریک هاربر است. در ادامه، نکات دیگر این منطقه را ببینید:

  • کریک هاربر 4 ایستگاه مترو دارد.
  • این منطقه هوای تمیزتری نسبت به مناطق دیگر دارد.
  • برجی بلندتر از برج خلیفه در این منطقه در حال ساخت است.

دبی هیلز استیت (Dubai Hills Estate)

دبی هیلز استیت هم یکی از مناطق پرطرفدار دبی است که هنر شرکت اعمار دبی را برای خلق مناطق و سبک‌های زندگی به تصویر می‌کشد. سبک زندگی این منطقه برای کسانی است که می‌خواهند آرامش مناطق روستایی را در ترکیب با تجملات دبی تجربه کنند. این منطقه ویلا یا آپارتمانی را به شما می‌دهد که زمین‌های گلف را در اطراف خودش دارد و از شلوغی‌های مرکز شهر دور است. بنابراین، به عنوان ساکن منطقه‌ی دبی هیلز استیت این شانس را خواهید داشت که در آرامش و سرسبزی این منطقه غرق شوید و هر زمان که نیاز داشتید، کمی آن طرف‌تر تجملات خرید در دبی هیلز مال و یک بازی گلف هیجان‌انگیز را تجربه کنید.

مناطق اعمار ساوت، عربیان رنچز، مینا راشد، اعمار بیچ فرانت و منطقه والی هم جزو مناطقی هستند که این شرکت در دبی ساخته است. این مناطق هم طرفداران زیادی در بین خریداران خانه و سرمایه‌گذاران ملکی دارند.

پروژه‌های مسکونی شرکت ساختمانی اعمار در دبی

پروژه‌های اعمار در دبی شامل پروژه‌های آپارتمانی و ویلایی هم می‌شود که خریداران آنها را هم برای زندگی و هم برای سرمایه‌گذاری در نظر می‌گیرند. در ادامه، چند مورد از جدیدترین آپارتمان‌ها و ویلاهای شرکت ساخت‌وساز اعمار را می‌توانید ببینید:

آدرس رزیدنس در منطقه‌ی زعبیل

آدرس رزیدنس یکی از جدیدترین پروژه‌های آپارتمانی در دبی است که شرکت اعمار به تازگی آن را معرفی کرده است. این آپارتمان‌های پرطرفدار دارای برند آدرس هستند و لوکیشنی منحصربه‌فرد درست در قلب شهر دبی دارند. این آپارتمان‌ها با امکانات بینظیرشان و ویژگی‌های خاصی که دارند، سبک زندگی برند و 5 ستاره را به ساکنان آینده ارایه خواهند داد. ویژگی‌های این پروژه را در ادامه ببینید:

  • ارایه مجموعه‌ای محدود از آپارتمان‌هایی با کیفیت بالا
  • شامل واحدهای 1 تا 3 خوابه
  • واقع در بزرگ‌ترین و مهم‌ترین منطقه تجاری شهر
  • ارایه دسترسی سریع به بزرگراه شیخ زاید
  • 10 دقیقه فاصله تا فرودگاه بین‌المللی دبی
  • دارای چشم‌اندازهای خیره‌کننده‌ از دریا، پارک زعبیل، قاب دبی و آسمان‌خراش‌های شهر
  • دارای امکانات رفاهی 5 ستاره
  • همراه با اقساط آسان تا زمان تحویل

آپارتمان‌های ساحلی بی لاین در مینا راشد

آپارتمان‌های ساحلی بی لاین هم یکی دیگر از پروژه‌های پرطرفدار شرکت اعمار دبی هستند که شامل واحدهای 1 تا 3 خوابه می‌باشند. این پروژه مخصوص کسانی است که می‌خواهند از یک زندگی ساحلی پرزرق‌وبرق در دبی لذت ببرند. این پروژه چشم‌اندازهای ابدی از مارینا و آسمان‌خراش‌ها هم دارد که ساکنان می‌توانند از آنها بهره ببرند. نکات مهم این پروژه را در ادامه لیست می‌کنیم:

  • دارای آپارتمان‌های لوکس 1 تا 3 خوابه
  • واقع در منطقه‌ی ساحلی مینا راشد
  • مشرف به مارینا و آسمان‌خراش‌های زیبا
  • دارای سطح بینظیری از کیفیت و توجه به جزییات
  • مجهز به امکانات رفاهی مدرن
  • دارای اقساط آسان و منعطف

آپارتمان‌های پارک ساید ویوز در دبی هیلز

آپارتمان‌های پارک ساید ویوز هم به خوبی، سطح کیفیت، توجه به جزییات و البته سبک زندگی منحصربه‌فردی را که اعمار برای پروژه‌هایش در نظر می‌گیرد، نشان می‌دهند. با موقعیت بینظیری که این آپارتمان‌ها در منطقه دبی هیلز استیت دارند، می‌توانید آنها را به عنوان خانه و فرصت سرمایه‌گذاری در نظر بگیرید. نکات مهم پروژه را در ادامه ببینید:

• شامل واحدهای 1 تا 3 خوابه با سطح کیفیت اعمار

• مشرف به پارک دبی هیلز

• تنها چند قدم فاصله تا مرکز خرید دبی هیلز

• 15 دقیقه فاصله تا مرکز شهر دبی

• ارایه دسترسی سریع به بزرگراه مهم الخیل

• دارای یک آدرس پرطرفدار بین مرکز شهر دبی و دبی مارینا

• مجهز به امکانات منحصربه‌فرد

آپارتمان‌های ویدا در داون‌تاون

 آپارتمان‌های ویدا یکی از پروژه‌های نسبتا قدیمی‌تر شرکت ساخت‌وساز اعمار هستند که در منطقه‌ی داون‌تاون یا همان مرکز شهر دبی قرار دارند. ساکنان این آپارتمان‌ها امتیاز زندگی در قلب شهر و درست در میان مشهورترین جاذبه‌های دبی را دارند. این پروژه دارای امکانات لوکس و ویژگی‌های فاخری است که تجربه‌ی منحصربه‌فردی را برای ساکنان تضمین می‌کنند. نکات این پروژه را در ادامه ببینید:

  • دارای واحدهای 1 تا 3 خوابه با ویوی برج خلیفه و فواره‌ها
  • دارای امکاناتی مانند استخر، سالن بدنسازی، فضای بازی کودکان و خدمات 4 ستاره

تاون‌ هاوس‌های نیما در منطقه‌ی والی

 تاون ‌هاوس‌های نیما در منطقه والی برای کسانی مناسب هستند که می‌خواهند دور از شلوغی‌های شهر زندگی کنند و از آرامش مناطق حومه‌ای لذت ببرند. این تاون‌ هاوس‌ها به ‌صورت خانه‌های حیاط دار هستند و ویژگی‌های خوبی دارند که در ادامه می‌توانید ببینید:

• ارائه تاون هاوس‌های نفیس 3 و 4 خوابه

• دارای آدرسی سرشار از آرامش و با دسترسی فوق‌العاده

• کمتر از 20 دقیقه فاصله تا منطقه برج خلیفه

• دارای امکانات مدرن و لوکس

• ارائه مناظر خیره‌کننده از تالاب‌های مصنوعی

• همراه با اقساط آسان

ویلاهای پارک گیت در دبی هیلز

ویلاهای پارک گیت هم یکی از جدیدترین پروژه‌های ویلایی اعمار در منطقه‌ی دبی هیلز بودند که توجه علاقه‌مندان به خرید ویلا در دبی را به خود جلب کردند. به خصوص که این ویلاها آخرین سری از ویلاهای موجود در این منطقه بودند و با ویژگی‌های عالی که داشتند، می‌توانستند گزینه‌های خوبی به عنوان خانه و سرمایه‌گذاری باشند. در ادامه، لیستی از ویژگی‌های این پروژه را معرفی می‌کنیم:

  • شامل ویلاهای 4 و 5 خوابه
  • دارای آدرسی با زمین‌های گلف
  • دارای دسترسی مستقیم به بزرگراه الخیل
  • دارای سبک معماری مینیمالیستی
  • مشرف به پارک‌های سبز زیبا
  • نزدیک به مرکز خرید دبی هیلز

ویلاهای اکسپو گلف در اعمار ساوت

 این پروژه هم پروژه‌ای نسبتا قدیمی‌تر است که در زمان معرفی، طرفداران زیادی پیدا کرد. این ویلاهای 3 و 4 خوابه زندگی لوکس و شاهانه‌ای را در منطقه‌ای سرشار از آرامش ارایه می‌دهند و دارای امکانات زیادی هستند. زمین‌های گلف یکی از این امکانات لوکس هستند. توجه به جزییات هم مانند پروژه‌های دیگر شرکت اعمار در این ویلاها پیداست. مثلا اعمار برای این ویلاها پنجره‌های قدی را در نظر گرفته تا این خانه‌ها پر از نور طبیعی باشند. این خانه‌ها طراحی فوق‌العاده‌ای هم دارند که در آن از رنگ‌های خنثی و متریال درجه یک استفاده شده تا در کنار لوکس‌بودن راحت هم باشند. ویژگی‌های پروژه در ادامه لیست شده‌اند:

  • دارای آدرسی با زمین گلف
  • ارایه یک سبک طراحی جذاب
  • مجهز به امکانات درجه یک مانند استخر، باغ و زمین بازی کودکان
  • دارای چشم اندازهایی از پارک و مناطق سرسبز
  • دارای اقساط جذاب برای خریداران

شاهکارهای معماری شرکت اعمار دبی

شرکت اعمار دبی به شاهکارهای معماری‌اش معروف است. شناخته‌شده‌ترین شاهکار اعمار همان برج خلیفه است که به احتمال زیاد می‌شناسید. این سازه، بلندترین برج جهان است که قلب دبی به حساب می‌آید. علاوه بر این سازه رکوردشکن، املاک اعمار دبی مرکز خرید دبی مال، سالن اپرای دبی، هتل‌های ویدا، هتل‌های روو، آکواریوم و باغ وحش زیر آب، پیست یخی دبی و بسیاری از مراکز تفریحی را در دبی طراحی کرده و به پایان رسانده است.

پروژه‌های بین‌المللی اعمار

 شاید برایتان جالب باشد که اعمار فقط در امارات مشغول ساخت‌و‌ساز نیست. این غول املاک در سطح بین‌المللی هم فعالیت دارد و بسیار شناخته شده است. این شرکت بیش‌تر از 30 شعبه فعال در کشورهای مصر، عربستان، مراکش، هند، ترکیه و غیره دارد. پروژه‌ی اعمار اسکور در استانبول ترکیه یکی از جدیدترین سازه‌های بین‌المللی این کمپانی است.

مالک شرکت اعمار دبی کیست؟

مالک شرکت ساختمانی اعمار دبی شخصی اماراتی به نام محمد العبار (Mohamed Alabbar) است که در سال 1997 این شرکت را در امارات تاسیس کرد. محمد العبار متولد سال 1965 میلادی در همین کشور است و دارای مدرک مدیریت بازرگانی از دانشگاه سیاتل است. این شخص شرکت‌های دیگری هم به نام‌های نون (Noon) و آمریکانا (Americana) دارد. شرکت نون چیزی شبیه شرکت آمازون است و آمریکانا مربوط به صنایع غذایی است. این موارد فقط چند مورد از کسب‌وکارهای این بیزنس‌من معروف هستند!

اما این تمام ماجرا در مورد شرکت ساختمانی اعمار نیست!

یکی از چیزهایی که همیشه در مورد اعمار برای من جالب و عجیب است، این است که شرکت اعمار دبی یکی از سازنده‌هایی است که همیشه خریداران از همه جای دنیا برای رزرو واحدهایش صف می‌کشند. عجیب‌تر اینکه، بیشتر پروژه‌هایی که این شرکت معرفی می‌کند، در همان روزهای اول بعد از معرفی یا حتی ساعت‌های اول بطور کامل به فروش می‌رسند. دلیل چنین محبوبیتی فقط مواردی که در ابتدای مقاله گفتیم نیست. این موضوع دلایل بیشتری دارد که در ادامه در موردشان صحبت می‌کنیم:

ارزش تضمین‌شده‌ی پروژه‌های اعمار

 از آنجایی که اعمار، منطقه‌ای که ملک شما در آن قرار دارد و سبک زندگی بینظیرش را 0 تا 100 خودش طراحی می‌کند، می‌توانید از ارزش ملکی که می‌خرید، اطمینان داشته باشید. این یعنی اعمار فکر همه جا را کرده تا ملک شما در آینده ارزش فوق‌العاده‌ای پیدا کند. به زبان ساده، این شرکت در کنار خانه‌ای که می‌خرید، جاذبه‌های گردشگری مثل مرکزخریدها و هتل‌ها را هم می‌سازد تا ملک شما هر چه به تاریخ تحویل نزدیک‌تر می‌شود، قیمت بالاتری پیدا کند!

سود سرمایه‌ی بالا + درآمد از اجاره

 پروژه‌های شرکت اعمار دبی معمولا در حال ساخت هستند و پیش‌فروش می‌شوند. به همین دلیل، تا زمانیکه آماده‌ی تحویل شوند، حداقل 20% قیمت خریدتان به شما سود می‌دهند. موردی که گفته شد، به خودی خود یک سرمایه‌گذاری سودآور است، اما این تمام چیزی نیست که از سرمایه‌گذاری روی این پروژه‌ها بدست می‌آورید. مورد بعدی این است که می‌توانید بصورت سالیانه درآمد ثابتی را از اجاره‌ی واحد خریداری شده داشته باشید. این درآمد معادل 8% ارزش ملک می‌باشد!

کیفیت بینظیر و توجه ویژه به جزییات

یکی دیگر از دلایلی که خریداران خانه و سرمایه‌گذاران ملکی چشم‌بسته روی پروژه‌های اعمار سرمایه‌گذاری می‌کنند، کیفیت مثال‌زدنی و توجه ویژه این سازنده به جزییات است. پروژه‌های آپارتمانی و ویلاهای املاک اعمار معمولا اولین انتخاب کسانی هستند که حتی برای خرید ملک در دبی به این شهر نمی‌آیند و از کشور خودشان خریدشان را انجام می‌دهند!

خوش‌قولی اعمار و تحویل به موقع پروژه‌ها

 وقتی اقدام به خرید املاک پیش‌فروش یا املاک در حال ساخت در دبی می‌کنید، یکی از چالش‌هایی که با آن رو‌به‌رو هستید این است که سازنده پروژه را به موقع تحویل ندهد. در مورد شرکت اعمار، این نگرانی به هیچ وجه وجود ندارد چراکه این کمپانی از این نظر کارنامه‌ی درخشانی دارد!

با وبسایت دبی پراپ، سرمایه‌گذاری پرسودی روی املاک اعمار داشته باشید!

تا اینجای کار، اطلاعات کاملی را در مورد شرکت اعمار دبی به دست آورده‌اید. اما اگر قصد سرمایه‌گذاری روی پروژه‌های این شرکت را دارید، باید توجه داشته باشید که ممکن است پروژه‌های معرفی شده در این صفحه تا الان فروش رفته باشند. برای اینکه در مورد جدیدترین املاک این شرکت اطلاعات بگیرید، می‌توانید همین الان با ما تماس بگیرید. خبر خوب اینکه ما شما را مستقیما به مشاوران فارسی‌زبان شرکت اعمار وصل می‌کنیم تا بتوانید تصمیم درستی را برای خرید بگیرید. اگر هم به مشاوره‌ای بیطرفانه از طرف خود ما نیاز دارید و مایلید در مورد شرکت‌های سازنده و پروژه‌های دیگر دبی هم اطلاعات بگیرید، مشاوران مجموعه‌ی ما در خدمت شما خواهند بود. لیست خدمات وبسایت دبی پراپ را در ادامه ببینید:

  • خرید مستقیم از شرکت‌های سازنده
  • مشاوره‌ی بدون کمیسیون (100% رایگان) در تمام مراحل
  • مشاوره‌ی حضوری و آنلاین
  • رزرو سریع ملک در عرض چند دقیقه
  • خدمات اخذ اقامت امارات

اولین نفری باشید که در مورد “شرکت اعمار دبی” نظر می دهد

Rating

ملک ها را مقایسه کنید

مقایسه (0)