Location: منطقه دبی هیلز استیت

آنچه باید در مورد این منطقه بدانید

منطقه دبی هیلز استیت؛ قلب سبز دبی!

برای توضیح منطقه دبی هیلز استیت (به انگلیسی: Dubai Hills Estate) یا دبی هیلز، تصور کنید که در یک بعد از ظهر دوست‌داشتنی، تصمیم می‌گیرید یک بازی گلف هیجان‌انگیز را تجربه کنید. روی ‌زمین گلف سبزرنگی که انگار روی زمین فرش شده، در حالی که بوی چمن را حس می‌کنید، یک نوشابه‌ی انرژی‌زا می‌نوشید و بعد از آن چوب گلف را در دست می‌گیرید و بازی‌تان را شروع می‌کنید تا ذهن‌تان را از استرس‌های روزانه خالی ‌کنید. البته در این منظره‌ی زیبا، دریاچه‌های مصنوعی و آسمان‌خراش‌های دبی هم دیده می‌شوند. این تفریح می‌تواند با یک استیک خوش‌مزه در یکی از رستوران‌های لوکس اطراف به اتمام برسد. گردش و خرید در دومین مرکزخرید مجلل دبی هم می‌تواند بخشی از این فعالیت‌ها باشد. تمام این‌ موارد در چندقدمی خانه‌تان و در قلب شهر دبی اتفاق می‌افتد!

 

بله، اگر دوست دارید در مرکز دبی خانه‌ای داشته باشید که پنجره‌اش به جای ساختمان‌ها، رو به زمین‌های گلف و پارک‌های سبز باز می‌شود، این منطقه مخصوص شماست. از آنجایی که بسیاری از افراد در آرزوی زندگی یا داشتن ملکی در این منطقه هستند، قصد داریم در ادامه به جزییات خرید ملک در منطقه دبی هیلز استیت بپردازیم.

نگاهی عمیق‌تر به منطقه دبی هیلز استیت

منطقه دبی هیلز استیت یکی از مناطق ساخته شده توسط شرکت ساختمانی اعمار است که به “قلب سبز دبی” معروف است. این منطقه مخصوص کسانی است که می‌خواهند در مرکز شهر زندگی کنند، اما از آرامش پارک‌‌ها، زمین‌های گلف و مناطق سرسبز هم لذت ببرند. دبی هیلز استیت مانند شهری کوچک و پرزرق‌وبرق در شهر دبی است که تمام امکانات یک زندگی شهری مدرن را در خودش جای داده اما شلوغی‌ و ترافیک مرکز شهر را ندارد. امکانات منطقه را در ادامه بررسی می‌کنیم:

  • دبی هیلز مال: دومین مرکز خرید بزرگ شهر که بیش از 600 فروشگاه، رستوران و امکانات تفریحی دارد.
  • خط متروی دبی هیلز: که در آینده‌ی نزدیک ساخته خواهد شد و دبی هیلز مال وصل خواهد بود.
  • دبی هیلز پارک: که با الهام از سنترال پارک نیویورک ساخته شده است.
  • زمین گلف 18 حفره‌ای و پارک‌های زیبا
  • بهترین مدارس شهر: مدرسه بین‌المللی جمز، آکادمی جمز ولینگتون و مدرسه نیومیلنیوم
  • بهترین بیمارستان‌های شهر: که بیمارستان کینگز کالج یکی از آن هاست.
  • رستوران‌های درجه یک
  • هتل‌های شیک و مجلل

مزایای خرید ملک در دبی هیلز استیت

چه به فکر خرید آپارتمان در دبی باشید و چه به دنبال خرید ویلا در دبی، منطقه دبی هیلز استیت هر دو مورد را برای شما فراهم می‌کند. در این قسمت، قصد داریم مزایای سرمایه‌گذاری و خرید خانه در دبی هیلز را به شما توضیح بدهیم:

لوکیشن سرسبز در قلب دبی + زمین‌های گلف!

یکی از بهترین مزایای منطقه دبی هیلز استیت برای کسانی که می‌خواهند خودشان در خانه‌شان زندگی کنند، منحصربه‌فرد بودن این لوکیشن است. دبی هیلز یکی از سرسبزترین مناطق شهر است که جایی در حومه‌ی شهر نیست و درست در قلب دبی قرار دارد. اگر روی نقشه‌ی دبی، از هر سر شهر دو خط به صورت علامت به‌علاوه (+) بکشید، این منطقه درست در مرکز قرار می‌گیرد. همین موضوع باعث شده دبی هیلز دسترسی سریع و راحتی به مهم‌ترین بزرگراه‌های شهر مانند بزرگراه الخیل داشته باشد. فاصله‌ی دبی هیلز تا چند مورد دیگر از مکان‌های مهم شهر را هم در ادامه برای‌تان لیست کرده‌ایم:

منطقه دبی هیلز استیت 3 نوع سبک زندگی مختلف دارد!

موضوع دیگری که باید در مورد منطقه دبی هیلز استیت بدانید این است که سبک زندگی این منطقه به 3 بخش لوکس، استاندارد و شهری تقسیم می‌شود که براساس نیازهای‌تان می‌توانید انتخاب کنید در کدام قسمت زندگی کنید.

املاک دبی هیلز ویوی برج خلیفه را دارند!

موقعیت خاص منطقه دبی هیلز استیت باعث می‌شود خانه‌های این منطقه بهترین چشم‌اندازهای شهر را داشته باشند. این موضوع نه تنها سبک زندگی این منطقه را جذاب‌تر می‌کند، بلکه حتی ارزش سرمایه‌گذاری را هم بیش‌تر می‌کند. ویوهای این منطقه شامل موارد زیر هستند:

  • چشم‌انداز برج خلیفه و آسمان‌خراش‌ها
  • ‌چشم‌انداز زمین‎‌ گلف
  • ویوی بینظیر و آرامش‌بخش پارک‌ها

درآمد شبی 1000 درهم از اجاره!

اگر سرمایه‌گذاری هستید که هدف‌تان از خرید ملک در دبی، گرفتنِ سود، درآمد از اجاره و همینطور فروش مجدد ملک است، منطقه دبی هیلز استیت برای شما هم می‌تواند بهترین گزینه باشد. نکته‌ی باورنکردنی که باید در مورد سرمایه‌گذاری در این منطقه بدانید، اعداد و ارقامی هستند که برای هر سرمایه‌گذاری جذاب است. مثلا، طبق آمار ارایه شده:

  • حداقل نرخ بازگشت سرمایه برای املاک استاندارد این منطقه 65%-60% است!
  • نرخ بازگشت سرمایه برای بخش لاکچری، حتی تا 200% هم است!
  • اجاره‌ی کوتاه مدت برای واحد 2 خوابه در دبی هیلز، حداقل شبی 1000 درهم است!

ریسک سرمایه‌گذاری بسیار پایین در دبی هیلز

با توجه به تمام مواردی که بررسی کردیم و این که شرکت ساختمانی اعمار منطقه دبی هیلز استیت را ساخته، ریسک سرمایه‌گذاری در این منطقه بسیار پایین است و ارزش آن کاملا ثابت‌شده است. دلیل این موضوع این است که با تمام ویژگی‌های خاصی که این منطقه دارد، ملک شما در دبی هیلز همیشه تقاضای بالایی در میان مستاجران کوتاه‌مدت و بلندمدت و حتی خریداران خانه خواهد داشت. بنابراین، خیال شما از بابت فروش مجدد و درآمد بالا از اجاره راحت خواهد بود.

علاوه بر این مورد، با وجود این که دبی هیلز منطقه‌ای است که ساخت آن تقریبا تمام شده، هنوز در حال پیشرفت است و به خصوص با ساخت ایستگاه مترو، املاکش رشد چشمگیری خواهند داشت!

قیمت خرید خانه در منطقه دبی هیلز استیت

در منطقه دبی هیلز استیت، انواع مختلفی از املاک آماده و در حال ساخت وجود دارد. این املاک شامل آپارتمان، ویلا، تاون هاوس و حتی زمین هستند. در ادامه، می‌توانید جدول قیمتی برای انواع مختلف ملک در دبی هیلز استیت را ببینید:

میانگین قیمت خرید آپارتمان در منطقه دبی هیلز استیت
واحد استودیویی 902,000 درهم
آپارتمان 1 خوابه 1,398,000 درهم
آپارتمان 2 خوابه 2,230,000 درهم
آپارتمان 3 خوابه 3,387,000 درهم
آپارتمان 4 خوابه 4,750,000 درهم

 

اگر مایلید قیمت خرید تایپ‌های مختلف ویلا در منطقه دبی هیلز را ببینید، جدول زیر میانگین قیمت‌ها را نشان می‌دهد:

میانگین قیمت خرید ویلا در منطقه دبی هیلز استیت
ویلای 3 خوابه 5,491,000 درهم
ویلای 4 خوابه 7,195,000 درهم
ویلای 5 خوابه 17,729,000 درهم
ویلای 6 خوابه 30,567,000 درهم

 

پروژه‌های جدید در منطقه دبی هیلز استیت

از آنجایی که منطقه دبی هیلز استیت یک لوکیشن مرکزی منحصربه‌فرد است، هم شرکت اعمار و هم شرکت‌های خوش‌نام دیگری مانند شرکت ساختمانی الینگتون پروژه‌های جدیدی در این منطقه دارند. در این قسمت، این پروژه‌های در حال ساخت را معرفی می‌کنیم:

پروژه پارک لین (Pakelane Apartments)

پروژه‌ی پارک لین یکی از جدیدترین پروژه‌های معرفی شده از سمت شرکت اعمار است که واحدهای 1 تا 4 خوابه را ارایه می‌دهد و در سال 2028 آماده تحویل خواهد شد.

پروژه ویدا رزیدنس (Vida Residence)

پروژه ویدا رزیدنس هم یکی از جدیدترین‌های شرکت اعمار است که دارای برند ویدا است و آپارتمان‌های 1 تا 3 خوابه را ارایه می‌دهد. این آپارتمان‌ها در سال 2027 آماده تحویل خواهند شد.

ویلاهای پارک گیت (Park Gate Villas)

پروژه ویلاهای پارک گیت هم از شرکت اعمار است و دارای ویلاهای 4 و 5 خوابه‌ی لوکس و باکیفیتی است که در سال 2027 تحویل داده خواهند شد.

پروژه‌ الینگتون هاوس 4 (Ellington House Apartments 4)

پروژه الینگتون هاوس هم یکی دیگر از بهترین پروژه‌های منطقه دبی هیلز است که توسط شرکت الینگتون در حال ساخت است و واحدهای 1 خوابه و 2 خوابه دارد.

وبسایت دبی پراپ = ارزش بالا + خرید آسان!

تا اینجای کار، اطلاعات خوبی را در مورد منطقه دبی هیلز استیت، سبک زندگی، ارزش سرمایه‌گذاری املاکش و تمام جزییات دیگر را در اختیار شما قرار دادیم. اگر سرمایه‌گذاری و خرید خانه در منطقه دبی هیلز برای شما جذاب است، توصیه ‌می‌کنیم در قدم بعدی، در مورد شرکت ساختمانی اعمار که سازنده‌ی این منطقه‌ی خاص است هم کامل بخوانید. بعد از آن، می‌توانید پروژه‌های مختلف این منطقه را در وبسایت دبی پراپ بررسی کنید. برای اطلاعات بیشتر در مورد پروژه‌ها، ما این فرصت را در اخیتار شما قرار داده‌ایم تا بتوانید مستقیم از شرکت‌های سازنده خریدتان را انجام دهید با اینکه مشاوره‌ی کامل و رایگان مشاوران این وبسایت را هم خواهید داشت. خدمات ما را در ادامه می‌توانید ببینید:

  • خرید مستقیم از شرکت‌های سازنده
  • مشاوره‌ی بدون کمیسیون (100% رایگان) در تمام مراحل
  • مشاوره‌ی حضوری و آنلاین
  • رزرو سریع ملک در عرض چند دقیقه
  • خدمات اخذ اقامت امارات

بنابراین، سهم‌تان را از تخصص مشاوران ما همین الان دریافت کنید!

سوالات متداول در مورد منطقه دبی هیلز استیت

آیا منطقه دبی هیلز ایستگاه مترو دارد؟

این منطقه هنوز ایستگاه متروی مستقلی ندارد اما در آینده ایستگاه مترویی خواهد داشت که مستقیما به مرکز خرید دبی هیلز مال متصل می‌شود. نزدیک‌ترین ایستگاه‌های مترو به این منطقه در حال حاضر، ایستگاه‌های Mall of the Emirates, Al Safa  و Mashreq هستند که حدود 10-15 دقیقه دور هستند.

منطقه دبی هیلز استیت تا مرکز شهر چقدر فاصله دارد؟

این منطقه از لحاظ جغرافیایی در مرکز شهر قرار دارد اما تا منطقه برج خلیفه حدود 15 دقیقه فاصله دارد.

خرید خانه در منطقه دبی هیلز استیت برای چه کسانی مناسب نیست؟

اگر جزو دسته‌های زیر هستید، خرید ملک در این قسمت شهر برای شما توصیه نمی‌شود:

  • اگر بودجه‌تان از 1 میلیون درهم کمتر است.
  • اگر می‌خواهید ایستگاه مترو درست کنار خانه‌تان باشد.

 

 

ملک ها را مقایسه کنید

مقایسه (0)