Location: منطقه بیزنس بی

آنچه باید در مورد این منطقه بدانید

منطقه بیزنس بی دبی؛ نیویورک در مقیاس کوچک!

قبل از اینکه منطقه بیزنس بی را برایتان توضیح بدهم، تصور کنید در منطقه ای زندگی می کنید که پر از آسمان خراش های پر زرق و برق است. اول صبح، از پنجره آپارتمان تان که به بیرون نگاه می کنید، برج های بلند در حال برق زدن را می بینید. پایین تر را که نگاه کنید، درخشش نور روی کانال آبی دبی را می بینید. قهوه تان را با مزه ای که دوست دارید، میل می کنید. اگر می خواهید در باشگاه ورزش کنید، با آسانسور به طبقه پایین برج می روید تا به باشگاه برسید. اگر می خواهید در استخر شنا کنید، می توانید در ساختمان خودتان این کار را انجام دهید. اگر بخواهید به دفتر کارتان بروید هم، فقط در عرض چند دقیقه به آنجا می رسید. اما این تمام ماجرا نیست…!

بعد از ساعت های کاری، چه بخواهید وقت تان را در رستوران ها و کافه های فوق مجلل بگذرانید، و چه مرکز خریدها را ترجیح دهید، همه را می توانید در فاصله چنددقیقه ای از خانه و یا در قسمت پایینی همان آسمان خراش ها پیدا کنید. از طرفی هم، چون در قلب شهر قرار دارید، به طور مساوی با هر دو سر شهر فاصله دارید و رفت و آمد به تمام نقاط شهر و ساحل برایتان آسان است!

در واقع، شما در حال تجربه سبک زندگی مدرن، پرسرعت و پویایی هستید که باعث می شود از زمان تان به طور ایده آلی استفاده کنید. در یک جمله، شما سطح لوکسی از زندگی شهری را دارید. شاید این توصیف شما را یاد مکانی مثل منهتن در نیویورک انداخته باشد. اگر اینطور است، راه دوری نرفته اید. متن بالا توصیفی از منطقه بیزنس بی در دبی است که ایده آن از خیابان منهتن در نیویورک برداشته شده است. از آنجاییکه سرمایه گذاری از طریق خرید ملک در منطقه بیزنس بی طرفداران بسیار زیادی دارد و شرکت های سازنده معروف هم این منطقه را برای پروژه هایشان انتخاب می کنند، در ادامه توضیح کاملی را در مورد بیزنس بی و املاکش برای شما آماده کرده ایم.

منطقه بیزنس بی پکیجی از مزایای سرمایه گذاری دارد!

بسیاری از کسانی که تصمیم به خرید ملک در دبی می گیرند، چه برای زندگی و چه برای سرمایه گذاری، منطقه بیزنس بی را به عنوان یکی از گزینه ها در نظر می گیرند. البته محبوبیت زیاد این منطقه بی دلیل نیست. در این قسمت، به مزایای خرید ملک در منطقه بیزنس بی می پردازیم:

منطقه بیزنس بی یک آدرس فوق العاده در قلب شهر است!

منطقه بیزنس بی در قلب شهر دبی قرار دارد. این موضوع دو مزیت عالی دارد؛ یکی اینکه، شما با بهترین و لوکس ترین امکانات شهر هم در بیزنس بی و هم در منطقه داون تاون فقط چند دقیقه فاصله دارید. این موارد شامل برج خلیفه، دبی مال، دبی اپرا و بسیاری از موارد دیگر هستند. دوم اینکه، چون فاصله یکسانی از هر دو سر شهر دارید، دسترسی به تمام نقاط شهر برای شما بسیار راحت خواهد بود. از سمت دیگر هم، به ساحل های لوکس دسترسی سریعی خواهید داشت!

زندگی شهری در کنار آب را در بیزنس بی تجربه می کنید!

موضوع دیگری که منطقه بیزنس بی را خاص می کند، وجود کانال آبی دبی در این منطقه است. همانطور که احتمالا می دانید، خانه هایی که در کنار آب قرار دارند، معمولا ارزش سرمایه گذاری زیادی دارند. داشتن یک آدرس فوق العاده در کنار آب، چشم انداز خوبی را برای خانه شما به ارمغان می آورد. این یکی از بهترین دلایل برای سرمایه گذاری در این منطقه است.

در مرکز بیزنس ها زندگی می کنید!

منطقه بیزنس بی جایی است که دفاتر بیزنس های معروف و مهم دنیا در آن قرار دارد. این یعنی، اگر بیزنس من هستید، خانه تان با محل کارتان تنها چند دقیقه فاصله دارد. این موضوع تا حد زیادی می تواند زمان شما را ذخیره کند.

امکانات مجلل در چند قدمی خانه تان قرار دارند!

همانطور که قبلا هم اشاره کردیم، منطقه بیزنس بی امکانات درجه یک خیلی زیادی را در یکجا کنار هم جمع کرده است. اما این تمام ماجرا نیست؛ بیزنس بی به دلیل نزدیک بودن به منطقه داون تاون یا مرکز شهر دبی، با نمادین ترین مکان های دبی مانند برج خلیفه و دبی مال هم فاصله چندانی ندارد. امکانات منطقه بیزنس بی را در ادامه می توانید ببینید:

  • امکانات ورزشی
  • مرکز خریدهای سطح بالا
  • کافه ها و رستوران های درجه یک
  • زمین های بازی
  • پارک
  • سیستم حمل و نقل پیشرفته
  • ایستگاه مترو
  • مسیرهای پیاده روی
  • فروشگاه های لوکس و بوتیک های سطح بالا
  • بهترین امکانات بهداشتی و درمانی
  • نگهبانی 24 ساعته در ساختمان ها
  • بهترین چشم اندازهای شهر

پنجره خانه تان در بیزنس بی رو به آب های درخشان باز می شود!

موقعیت ایده آل منطقه بیزنس بی در قلب شهر باعث می شود دیدنی ترین چشم اندازهای شهر دبی را از خانه تان داشته باشید. در طول روز، می توانید از درخشش نور خورشید روی آب کانال دبی لذت ببرید. شب ها هم، پنجره خانه تان نورهای رنگارنگ برج خلیفه و آسمان خراش های اطراف را به نمایش می گذارد. بنابراین، چشم اندازهای املاک موجود در منطقه بیزنس بی شامل موارد زیر است:

  • ویو برج خلیفه
  • ویو آسمان خراش های زیبا
  • ویو کانال آبی دبی

املاک بیزنس بی محبوبیت زیادی در بین مستاجران دارند!

به تمام دلایلی که در قسمت های قبل گفته شد، املاک موجود در منطقه بیزنس بی در دبی محبوبیت زیادی در بین مستاجران بلند مدت و کوتاه مدت دارند. مستاجران بلند مدت املاک این منطقه را برای اجاره انتخاب می کنند تا به محل کارشان نزدیک باشند و از سبک زندگی پویایی که در این منطقه مرکزی وجود دارد، لذت ببرند. توریست ها هم منطقه بیزنس بی را برای اجاره کوتاه مدت انتخاب می کنند تا در زمان اقامت شان، به معروف ترین جاذبه های شهر نزدیک باشند.

درآمد سالانه حداقل 80,000 درهم و درآمد ماهانه حداقل 6000 درهم!

اگر قصدتان از خرید ملک در منطقه بیزنس بی این باشد که بخواهید ملک تان را اجاره بدهید تا از درآمدش استفاده کنید، اجاره های بلند مدت سود سالانه 8% دارند. سود اجاره های کوتاه مدت هم معمولا دو برابر اجاره طولانی مدت است. البته، می توانید روی املاک پیش فروش یا در حال ساخت هم سرمایه گذاری کنید تا بعد از تحویل گرفتن ملک تان، آن را با قیمت بالاتری بفروشید. سود این نوع سرمایه گذاری حداقل 20% است!

برای خرید ملک در منطقه بیزنس بی چه گزینه هایی وجود دارد؟

در این مورد باید بگوییم که برای خرید ملک در منطقه بیزنس بی در واقع گزینه های زیادی ندارید، چراکه املاک این منطقه بیشتر برج و آسمان خراش هستند. بنابراین، بیشتر انتخاب هایی که دارید، آپارتمان و پنت هاوس هستند. البته، در این منطقه ویلاهایی وجود دارند که بصورت ویلاهای سنتی نیستند و در طبقه های پایینی همین برج ها قرار دارند. در ادامه، به بررسی هر یک از این موارد می پردازیم:

خرید آپارتمان در منطقه بیزنس بی

منطقه بیزنس بی برای خرید آپارتمان در دبی بسیار پرطرفدار است. اگر شما هم جزو این افراد باشید، حتما دوست دارید در مورد آپارتمان های این منطقه و قیمت هایشان اطلاعات کسب کنید. آپارتمان های منطقه بیزنس بی، معمولا شامل واحدهای استودیویی تا 4 خوابه با امکانات مدرن مانند استخر، باشگاه، زمین بازی و بسیاری از موارد دیگر هستند. قیمت واحدهای آپارتمانی مختلف را در ادامه می توانید ببینید:

رنج قیمتی آپارتمان های مختلف در منطقه بیزنس بی – دبی

واحد استودیویی 525,000 – 2,500,000 درهم
واحد 1 خوابه 1,000,000 – 7,000,000 درهم
واحد 2 خوابه 1,500,000 – 32,000,000 درهم
واحد 3 خوابه 1,800,000 – 82,000,000 درهم
واحد 4 خوابه 2,600,000 – 160,000,000 درهم

 

خرید ملک تجاری در بیزنس بی

در قسمت های قبل، اشاره کردیم که منطقه بیزنس بی قطب تجاری شهر دبی است. پس بیزنس بی یکی از معدود مناطق دبی است که برای خرید ملک تجاری هم مناسب است. ملک تجاری شامل دفاتر کار برای شرکت ها و همچنین مغازه ها می باشد. ساختمان باینری(Binary Tower) ، پریزم(Prism)، بیزواتر (Bayswater) و سیتادل (Citadel) چند مورد از ساختمان های تجاری معروف در بیزنس بی هستند.

خرید ویلا در منطقه بیزنس بی

منطقه بیزنس بی ویلا ندارد. اگر در مورد خرید ویلا در بیزنس بی صحبت می کنیم، منظورمان ویلاهای سنتی نیست. ویلاهای این منطقه در واقع اسکای ویلا یا تاون هاوس های خیلی بزرگ در طبقات پایینی برج ها هستند. مزیت خرید این نوع املاک این است که می توانید در یک فضای خیلی بزرگ در مرکز شهر زندگی کنید و از امکانات فوق مدرن آسمان خراش ها و این منطقه لذت ببرید.

                                     رنج قیمتی خرید ویلا در بیزنس بی – دبی
ویلای 2 خوابه 1,700,000 درهم
ویلای 3 خوابه 2,800,000 – 22,000,000 درهم
ویلای 4 خوابه 5,700,000 – 63,000,000 درهم

 

بررسی عمیق تر منطقه بیزنس بی در دبی

منطقه بیزنس بی مانند کمربندی دور منطقه داون تاون یا مرکز شهر دبی قرار گرفته است. این منطقه مساحتی حدود 46 میلیون فوت مربع دارد. در قسمت های قبل اشاره کردیم که این منطقه مرکزی، امکانات مدرن زیادی دارد. در این قسمت، به بررسی امکانات مختلف این منطقه می پردازیم:

هتل های معروف بیزنس بی

از آنجاییکه منطقه بیزنس بی درست در مرکز شهر قرار دارد، پس تعجبی هم ندارد که این منطقه بهترین هتل های شهر را در خود جای داده است. بعضی از هتل های معروف این منطقه را در ادامه می توانید ببینید:

  • هتل جی دبلیو ماریوت (JW Mariotte Hotel)
  • هتل رادیسون بلو (Radisson Blu Hotel Waterfront)
  • هتل تاج دبی (Taj Dubai)
  • هتل دبل تری هیلتون (Doubletree by Hilton)

امکانات آموزشی سطح بالا در بیزنس بی

امکانات آموزشی منطقه بیزنس بی در سطح بالا و ایده آلی قرار دارند. در ادامه، چند مورد از بهترین امکانات آموزشی بیزنس بی را برایتان آماده کرده ایم:

  • پیش دبستانی میپل بیر (Maple Bear Pre-school)
  • دبیرستان بین المللی دبی در القوز (Dubai International School Al Qouz)
  • مدرسه انگلسیی صفا (Safa British School)

امکانات بهداشتی و درمانی منطقه بیزنس بی

به عنوان ساکن منطقه بیزنس بی، دسترسی راحت و سریعی را به امکانات آموزشی و درمانی خواهید داشت. چند مورد از این امکانات را در ادامه ببینید:

  • کلینیک امارات (Emirates Hospital Clinic)
  • بیمارستان مدکر (Medcare Hospital)
  • کلینیک آستر (Aster Clinic)

با وبسایت دبی پراپ، تصمیم هوشمندانه تری خواهید گرفت!

در قسمت بالا، به طور مفصل در مورد خرید ملک در منطقه بیزنس بی در دبی صحبت کردیم. اگر شما هم جزو افرادی هستید که تمایل دارید در این منطقه خانه بخرید یا سرمایه گذاری کنید، می توانید از وبسایت دبی پراپ برای پیدا کردن مورد ایده آل استفاده کنید. روند انتخاب ملک، مشاوره و خرید از طریق وبسایت املاک دبی پراپ به این صورت است:

  • اطلاعات کامل شرکت های سازنده در دبی را مطالعه کنید
  • هرکدام که با سبک زندگی موردنظرتان و نیازهای سرمایه گذاری تان مطابقت دارد، انتخاب کنید
  • با ما تماس بگیرید تا شما را مستقیما به شرکت مدنظرتان وصل کنیم
  • مشاوره بگیرید و بازدید از پروژه را انجام دهید
  • اگر باز هم به مشاوره نیاز داشتید، مشاوران مجموعه ما شما را راهنمایی خواهند کرد

خدمات ارایه شده از طرف ما 100% رایگان و بیطرفانه هستند و در هیچ مرحله ای هزینه ای از شما دریافت نمی کنیم. پس همین الان مشاوره را شروع کنید.

 

 

It seems we can't find what you're looking for.

ملک ها را مقایسه کنید

مقایسه (0)