Location: منطقه جمیرا لیک تاورز

آنچه باید در مورد این منطقه بدانید

 

منطقه جمیرا لیک تاورز؛ لذت دیدن دریاچه‌های مصنوعی!

چندین سال پیش، وقتی برای اولین بار منطقه جمیرا لیک تاورز را دیدم، چرخی در این منطقه زدم و بلافاصله آی‌پدم را روشن کردم و از زیبایی آن نوشتم. چیزی که در ادامه می‌خوانید، توصیف همین منطقه‌ی بینطیر است.

“منطقه جمیرا لیک تاورز ترکیب بینظیری از هنر معماری و طبیعت است. وقتی روی سنگفرش‌های کرم‌رنگ کنار خیابان قدم می‌زنی، در یک سمت دریاچه‌های مصنوعی را می‌بینی. آب این دریاچه‌ها رنگی میان آبی و سبز است و تصویر برج‌های اطراف را در خودش منعکس می‌کند. نور آفتاب هم به درخشش این آب‌ها اضافه می‌کند؛ انگار یک نقاش ماهر قلم‌مویی به دست گرفته و روی برج‌ها کشیده و رنگ‌شان را تا روی آب پخش کرده است. در ادامه‌ی مسیر، درختان زیبایی هم دیده می‌شود که شکوفه‌هایی به رنگ قرمز و نارنجی دارند. آرامش این منطقه آن‌قدر زیاد است که صدای پرنده‌ها به خوبی شنیده می‌شود. این جا آن‌قدر زیباست که دلم می‌خواهد روی نیمکت پیاده‌رو بنشینم و همانطور که نسیم نسبتا خنک زمستانی به صورتم می‌خورد، بستنی بخورم و از زیبایی آب لذت ببرم.”

حالا می‌توانید تصور کنید که در این منطقه زندگی ‌می‌کنید و هرروز از این حجم از زیبایی لذت می‌برید. در واقع، این قسمت از شهر دبی سطح دیگری از زندگی مجلل را ارایه می‌دهد که همان ترکیب طبیعت با مدرنیته است. در ادامه، به مزایای خرید ملک در منطقه جمیرا لیک تاورز و جزییات دیگر می‌پردازیم.

نگاهی به خرید خانه در منطقه جمیرا لیک تاورز

منطقه جمیرا لیک تاورز (به انگلیسی: Jumeirah Lake Towers) که به آن JLT هم گفته می‌شود، یکی از محبوب‌ترین مناطق دبی برای زندگی و سرمایه‌گذاری به حساب می‌آید. این قسمت از شهر دبی در نزدیکی منطقه دبی مارینا قرار دارد اما مفهومی که دارد، کمی با مارینا متفاوت است. در این قسمت، ویژگی‌های خاص آن را بررسی می‌کنیم:

  • این منطقه از 4 دریاچه‌ی مصنوعی تشکیل شده و پارک‌های مختلف و زمین‌های گلف هم دارد.
  • جی ال تی منطقه‌ای در کنار آب است که ساختمان‌های مسکونی، تجاری، تفریحی و فروشگاهی دارد.
  • خرید خانه در منطقه جمیرا لیک تاورز مالکیت آزاد و 100 درصدی را برای ملیت‌های مختلف از جمله ایرانی‌ها دارد.
  • این منطقه از 26 کلاستر مختلف با آسمان‌خراش‌های شیک تشکیل شده است.
  • این منطقه بزرگ‌ترین منطقه آزاد در امارات را دارد که به DMCC معروف است.

انواع ملک در منطقه جمیرا لیک تاورز

املاک منطقه جمیرا لیک تاورز فقط مناسب کسانی هستند که به فکر خرید آپارتمان در دبی هستند چراکه خانه‌های این منطقه در آسمان‌خراش‌ها قرار دارند و واحدهای آپارتمانی یا پنت‌هاوس هستند. قیمت واحدهای مختلف را در ادامه ببینید:

قیمت خرید آپارتمان در منطقه جمیرا لیک تاورز دبی
استودیو 685,000 درهم
1 خوابه 1,172,000 درهم
2 خوابه 1,766,000 درهم
3 خوابه 2,527,000 درهم
4 خوابه 3,884,000 درهم
5 خوابه 10,850,000 درهم

 

خرید ملک در منطقه جمیرا لیک تاورز مزایای بیشماری دارد!

خرید خانه در منطقه جمیرا لیک تاورز مزایای فوق‌العاده‌ای دارد که شما به عنوان ساکن یا سرمایه‌گذار از آنها بهره‌مند خواهید بود. در ادامه، این مزیت‌ها را بررسی خواهیم کرد:

لذت زندگی در کنار آب + چشم‌انداز دریاچه‌ها!

شاید برایتان جالب باشد که در دبی، املاکی که آدرسی در کنار آب دارند، ارزش سرمایه‌گذاری بالاتری نسبت به گزینه‎‌های دیگر دارند. فرقی نمی‌کند که در کنار آب دریا باشند یا دریاچه‌ها و لاگون‌های مصنوعی. خبر خوب اینکه، منطقه جمیرا لیک تاورز نه تنها دریاچه‌های مصنوعی دارد، بلکه به سواحل طبیعی دبی هم بسیار نزدیک است. همین موضوع باعث می‌شود سرمایه‌گذاری در این منطقه حرکت هوشمندانه‌ای باشد!

منطقه جمیرا لیک تاورز آدرس خاص و استراتژیکی دارد!

منطقه جمیرا لیک تاورز یکی از ایده‌آل‌ترین لوکیشن‌های دبی است. علاوه بر زیبایی‌هایی که این منطقه دارد، آدرس مرکزی آن باعث می‌شود دسترسی فوق‌العاده‌ای به مناطق لوکس دیگر، بزرگراه‌های مهم، سواحل پرطرفدار و جاذبه‌های دبی داشته باشد. در ادامه، بعضی از این موارد را می‌توانید ببینید:

  • دسترسی مستقیم به بزرگراه شیخ زاید
  • چند دقیقه پیاده‌روی تا ساحل JBR
  • 15 دقیقه تا مرکز خرید امارات
  • 10 دقیقه تا این بطوطه
  • 30 دقیقه تا فرودگاه بین‌المللی دبی
  • 20 دقیقه تا منطقه داون تاون دبی

منطقه جمیرا لیک تاورز امکانات درجه یکی دارد

از آنجایی که امکانات لوکس و درجه یک لازمه‌ی یک سبک زندگی سطح بالا هستند، منطقه جمیرا لیک تاورز هم از نظر امکانات هیچ چیزی کم ندارد. در ادامه، لیستی از امکانات منطقه جی ال تی را می‌توانید ببینید:

  • ایستگاه مترو DMCC
  • ایستگاه مترو شوبا ریالتی
  • سوپرمارکت‌های Spinney ، West Zone، Carrefour
  • دسترسی سریع به مدارس بین‌المللی در منطقه البرشا
  • نزدیک به کلینیک‌ها و بیمارستان‌های معروف
  • نزدیک به دبی مارینا مال

حداقل 7000 درهم در ماه درآمد خواهید داشت!

املاک در حال ساخت در دبی معمولا تا زمان تحویل بین 20 تا 40 درصد سود می‌دهند. این عدد برای بعضی از املاک تا 200 یا حتی 300 درصد هم بالا می‌رود. اگر در منطقه جمیرا لیک تاورز ملکی را پیش‌خرید کنید، نه تنها می‌توانید از این سود لذت ببرید، بلکه می‌توانید خانه‌تان را کوتاه‌مدت اجاره دهید. احتمالا می‌دانید که اجاره‌ی کوتاه‌مدت معمولا 2 برابر اجاره‌ی بلندمدت سود به همراه دارد. از آنجایی که این منطقه به دبی مارینای معروف نزدیک است، در میان توریست‌هایی که از نقاط مختلف دنیا به دبی می‌آیند طرفداران زیادی دارد. این یعنی، ملک شما همیشه تقاضای بالایی خواهد داشت. جالب است بدانید که اجاره‌ی کوتاه‌مدت در این منطقه از 7000 درهم شروع می‌شود.

پروژه‌های جدید در منطقه جمیرا لیک تاورز (جی ال تی)

اگر علاقمند به سرمایه‌گذاری در این منطقه هستید، پروژه‌های زیر جدیدترین املاک پیش‌فروش در منطقه جمیرا لیک تاورز هستند که می‌توانید آنها را بررسی کنید:

وبسایت دبی پراپ = خرید هوشمندانه!

در قسمت‌های بالا، اطلاعات کامل و جدیدی را در مورد سرمایه‌گذاری در منطقه جمیرا لیک تاورز یا جی ال تی در دبی ارایه کردیم. شما می‌توانید توضیحات مناطق دیگر و شرکت‌های سازنده را هم در وبسایت دبی پراپ بخوانید. ما در این وبسایت فقط سازنده‌های درجه یک و پروژه‌های باکیفیت را برای شما قرار داده‌ایم. با این کار، گزینه‌های بی‌ارزش را حذف کرده‌ایم تا شما در اقیانوس اطلاعات درست و غلط غرق نشوید و بتوانید تصمیم درستی بگیرید. در مراحل بعدی، مشاوران ما در این مجموعه آماده‌اند تا مشاوره‌ی تخصصی، بازدید حضوری و غیره را در اختیار شما قرار دهند. خدمات ما تا آخرین مرحله 100% رایگان و بدون کمیسیون هستند و شامل موارد زیر می‌باشند:

  • خرید مستقیم از شرکت‌ سازنده
  • مشاوره‌ی بدون کمیسیون (100% رایگان) در تمام مراحل
  • مشاوره‌ی حضوری و آنلاین
  • رزرو واحد در چند دقیقه
  • خدمات اخذ اقامت امارات

 

پس همین الان جستجو در وبسایت ما را شروع کنید.

ملک ها را مقایسه کنید

مقایسه (0)