Location: منطقه شوبا هارتلند 2

آنچه باید در مورد این منطقه بدانید

خرید املاک منطقه شوبا هارتلند 2 در دبی، لاکچری به معنای واقعی!

شاید مثل خیلی های دیگر فکر کنید که متضاد لاکچری فقر است. اما به عقیده من، نقطه مقابل آن شبیه همه بودن است. این یعنی، بهترین درجه زندگی لوکس در واقع وقتی است که ایده ها، سبک زندگی و زاویه دید ما به دنیا شبیه دیگران نباشد و برعکس، منحصر به خودمان باشد. اگر این موضوع را در مورد سبک زندگی بخواهیم توضیح بدهیم، زندگی لوکس واقعی آن شیوه ای از زندگی است که منحصر به خودمان است و خود واقعی ما را منعکس می کند!

موضوعی که در بالا مطرح کردیم، بیانگر این موضوع است که اگر بخواهیم به معنای واقعی کلمه زندگی سطح بالایی داشته باشیم، باید خانه و منطقه ای را برای زندگی انتخاب کنیم که بازتاب علایق، طرز فکر و کیفیت مدنظرمان باشد. حتی باید آنقدر به جزییاتش فکر شده باشد که بتواند نیازها و آرزوهایمان را طبق چیزی که در نظر داریم، برآورده کند. شاید برایتان جالب باشد که منطقه شوبا هارتلند 2 در دبی یکی از معدود مناطق در دبی و شاید در دنیا است که اگر کمی به جزییاتش دقت کنید، می بینید بر همین اساس طراحی شده است. در ادامه، به جزییات این منطقه بینظیر و مزایای زندگی و سرمایه گذاری در آن می پردازیم.

نگاهی عمیق تر به منطقه شوبا هارتلند 2

منطقه شوبا هارتلند 2 یکی از ایده آل ترین مناطق دبی است که شرکت ساختمانی خوش نام شوبا آن را طراحی کرده و در حال ساخت آن است. همانطور که در بالا اشاره کردیم، این منطقه با ویژگی های خاصش درجه ای از زندگی لوکس را ارایه می دهد که شاید هرجایی نتوانید پیدا کنید. در این قسمت متن، به ویژگی های منحصر به فرد این منطقه می پردازیم:

شوبا هارتلند 2 هارمونی بینظیر طبیعت و مدرنیته را به تصویر می کشد!

همانطور که قبلا اشاره کردیم، شرکت ساختمانی شوبا در حال ساخت این منطقه است. این شرکت ساختمانی به شرکت قصرساز شهرت دارد. پس اصلا جای تعجب ندارد که شوبا هارتلند 2 یکی از کم نظیرترین مناطق از نظر طراحی و ویژگی های خاص است. این منطقه دارای 2 فاز ویلایی است که یکی از این فازها بطور کامل به فروش رسیده است. علاوه بر این، سمت دیگر منطقه دارای آسمان خراش هایی با طراحی فوق العاده است. اما چیزی که در مورد این منطقه خاص است، ترکیب بینظیر ساختمان ها با مناطق سبز و لاگون هایی با آب فیروزه ای رنگ است. این یعنی چه زندگی شهری را ترجیح دهید، و چه آرامش و زیبایی طبیعت را بخواهید، منطقه شوبا هارتلند 2 نیازهایتان را به خوبی برآوره خواهد کرد!

شوبا هارتلند 2 لوکیشن ایده آل و استراتژیکی دارد!

موقعیت منطقه شوبا هارتلند 2 یکی از ایده آل ترین ها و البته خاص ترین لوکیشن ها در شهر دبی است. این منطقه درست بین مرکز شهر کنونی دبی (منطقه داون تاون) و مرکز شهر جدید دبی (منطقه کریک هاربر) قرار دارد. این موضوع باعث می شود به عنوان ساکن شوبا هارتلند 2 از مزایای زیر بهره مند شوید:

  • با اعلام رسمی منطقه دبی کریک هاربر در آینده به عنوان مرکز شهر جدید، ملک تان افزایش قیمت فوق العاده ای را تجربه خواهد کرد!
  • بهترین چشم اندازهای شهر را خواهید داشت که شامل برج خلیفه، آسمان خراش ها و منطقه کریک هاربر می شود.
  • دسترسی فوق العاده ای به هر دو مرکز شهر خواهید داشت.
  • به دلیل فضای سبز زیاد، این منطقه هوای تمیزتر و خنک تری نسبت به مناطق دیگر شهر دارد.

شوبا هارتلند 2 امکاناتی متناسب با مفهوم لاکچری واقعی دارد!

علاوه بر مواردی که گفته شد، منطقه شوبا هارتلند 2 امکانات بینظیری دارد که با مفهوم زندگی لاکچری کاملا هماهنگ است. امکانات خاص این منطقه یکی از دلایلی است که خریداران خانه و سرمایه گذاران ملکی شوبا هارتلند 2 را هم برای خرید آپارتمان در دبی و هم برای خرید ویلا در دبی در نظر می گیرند. در ادامه، تعدادی از امکانات سطح بالای این منطقه را ببینید:

  • لاگون (تالاب) های مصنوعی با آبهای فیروزه ای رنگ خیره کننده که قابل شنا هستند و حال و هوای ساحلی دارند!
  • تفریحات آبی
  • یک مرکز خرید کوچک اما فوق لوکس
  • کلاب هاوس
  • مدرسه بین المللی
  • پارک و فضای سبز زیاد
  • زمین گلف
  • منطقه اسب سواری

می دانید همسایه هایتان چه کسانی هستند؟!

نکته جالب دیگری که باید در مورد منطقه شوبا هارتلند 2 بدانید، سطح اجتماعی این منطقه است. این منطقه علاوه بر آپارتمان ها و ویلاهایی که دارد، دارای عمارت هایی با قیمت بین 20 تا 200 میلیون درهم است. جالب تر اینکه، قصر خود صاحب شرکت شوبا هم در قلب این منطقه قرار دارد. این عمارت بینظیر جزو 3 مورد از گران قیمت ترین قصرهای شخصی ساز در جهان است. در واقع، همسایه های شما در این منطقه میلیاردرهای سطح بالایی هستند که این منطقه را دقیقا به همان دلیلی که گفتیم انتخاب کرده اند. به این دلیل که می خواهند سبک زندگی را که بازتاب علایق، ارزش ها و فکر خودشان است، داشته باشند!

شوبا هارتلند 2 درآمد حیرت آوری برای سرمایه گذاران دارد!

منطقه شوبا هارتلند 1 و شوبا هارتلند 2 ویژگی های خاص و دسترسی فوق العاده ای به هر دو مرکز شهر دارند. این موضوع نه تنها مستاجران طولانی مدت را به این مناطق جلب می کند، بلکه باعث می شود این مناطق برای اجاره کوتاه مدت هم طرفداران زیادی داشته باشند. جالب است بدانید که اجاره کوتاه مدت در منطقه شوبا هارتلند 1 که فاز اول این منطقه بوده، برای واحد یک خوابه 1000 درهم به ازای هرشب می باشد. می توانید تصور کنید که این مبلغ در ماه چقدر می شود؟!

قیمت خرید املاک در منطقه شوبا هارتلند 2 چقدر است؟

اگر برای خرید ملک در دبی منطقه شوبا هارتلند 2 را در نظر گرفته اید، احتمالا سوالی که در ذهنتان شکل گرفته این است که:«قیمت ملک در این منطقه چقدر است؟» در پاسخ به این سوال باید بگویم که املاک این منطقه طیف قیمتی وسیعی دارند، اما در ادامه می توانید متوسط قیمت انواع مختلف ملک را ببینید:

میانگین قیمت آپارتمان و ویلا در منطقه شوبا هارتلند 2 دبی (قیمت به درهم)
آپارتمان 1 خوابه 1,519,000
آپارتمان 2 خوابه 2,446,000
آپارتمان 3 خوابه 3,640,000
ویلای 5 خوابه 22,749,000
ویلای 6 خوابه 57,935,000

 

*قیمت ملک در این منطقه 2400 درهم به ازای هر فوت مربع است!

پروژه های جدید برای سرمایه گذاری در شوبا هارتلند 2

اگر می خواهید در منطقه شوبا هارتلند 2 ملک بخرید، باید به این نکته توجه داشته باشید که این منطقه در حال ساخت است و هیچ پروژه آماده تحویلی ندارد. جدیدترین پروژه ویلایی در این منطقه پروژه شوبا استیت بود که بطور کامل به فروش رسیده است. جدیدترین پروژه آپارتمانی در شوبا هارتلند 2 پروژه ریورساید کرسنت است که شامل چندین برج است. جدیدترین برج این مجموعه، 360 ریورساید کرسنت است. امکانات این آپارتمان ها شامل استخر اینفینیتی، مناطق بازی کودکان، امکانات تفریحی و اسکای گاردن می باشد. این آپارتمان ها در سال 2027 تحویل داده خواهند شد. شروع قیمت پروژه را در ادامه ببینید:

  • شروع قیمت واحد یک خوابه از 1,620,419 درهم است.
  • شروع قیمت واحد دو خوابه از 2,282,639 درهم است.

با وبسایت املاک دبی پراپ، تصمیم هوشمندانه تری خواهید گرفت!

تا اینجای کار، سعی کرده ایم اطلاعات کاملی را در مورد منطقه جدید شوبا هارتلند 2 در دبی در اختیار شما قرار دهیم. چیزی که این منطقه را خاص می کند، طراحی فکرشده آن است که به شما آزادی می دهد تا به سبک خودتان زندگی کنید. اما هر ملکی در این منطقه ممکن است دقیقا همانی نباشد که شما برای سبک زندگی خاص تان به آن نیاز دارید. برای اینکه بتوانید تصمیم هوشمندانه ای در این مورد بگیرید، می توانید از وبسایت املاک دبی پراپ کمک بگیرید. ما شما را مستقیما به شرکت سازنده متصل می کنیم تا بدون از دست دادن زمان، ملک موردنظرتان را انتخاب و خریداری کنید. اگر به راهنمایی بیشتری در مورد پروژه ها و مناطق دیگر دبی هم نیاز دارید، می توانید این موضوع را به ما بگویید تا شما را به بهترین مشاور املاک های شهر وصل کنیم. خدمات وبسایت ما شامل موارد زیر می باشد:

  • خرید مستقیم از شرکت های سازنده
  • مشاوره ی بدون کمیسیون (100% رایگان) در تمام مراحل
  • مشاوره ی حضوری و آنلاین
  • رزرو سریع ملک در عرض چند دقیقه
  • خدمات اخذ اقامت امارات

فرصت مشاوره 100% رایگان را از دست ندهید!

سوالات متداول در مورد منطقه شوبا هارتلند 2

 

فاصله شوبا هارتلند 2 تا برج خلیفه چقدر است؟

فاصله این منطقه تا برج خلیفه 15 تا 20 دقیقه است.

 

خرید ملک در شوبا هارتلند 2 برای چه کسانی مناسب نیست؟

اگر موارد زیر در مورد شما درست است، این منطقه برای شما مناسب نیست:

  • اگر بودجه تان کمتر از 1.5 میلیون درهم است
  • اگر به دنبال اقساط بعد از تحویل هستید (پروژه های شرکت شوبا اقساط بعد از تحویل ندارند)
  • اگر به دنبال ملک آماده هستید (چون این منطقه هنوز در حال ساخت است و املاکش پیش فروش می شوند)

 

منطقه شوبا هارتلند 2 چه امکاناتی دارد؟

امکانات شوبا هارتلند 2 شامل موارد زیر می باشد:

  • تالاب های مصنوعی قابل شناکردن
  • تفریحات آبی
  • مدرسه بین المللی
  • فضای سبز زیاد
  • زمین گلف

ملک ها را مقایسه کنید

مقایسه (0)