Omid ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ 0 نظر

اجاره ماشین در دبی

اگر به زندگی در دبی یا سفر به این شهر فکر می‌کنید، احتمالا اجاره ماشین در دبی یکی از مواردی است که به آن نیاز پیدا خواهید کرد. خیلی از افرادی که به دبی می‌آیند، نمی‌دانند که اجاره خودرو می‌تواند بخش زیادی از هزینه‌های حمل و نقل آنها را کم کند. بعضی از افراد حتی ممکن است فکر کنند که ماشین کرایه‌ای در امارات گران‌تر از تاکسی است. در ادامه، تجربه‌ی شخصی خودم را در این مورد در اختیار شما قرار می‌دهم و متوجه خواهید شد که خودروهای اجاره‌ای اتفاقا مقرون‌به‌صرفه هستند. همچنین، به طور مفصل در مورد قیمت‌ها صحبت خواهم کرد.

تجربه اجاره ماشین در دبی

اوایلی که به دبی آمده بودم، برای تمام رفت و آمدهایم از تاکسی استفاده می‌کردم. شغلم به عنوان مشاور املاک ایجاب می‌کرد از صبح تا نزدیک شب از این جلسه به آن جلسه بروم، بین ملک‌های مختلف در رفت و آمد باشم و هر صبح بدون استثنا در دفتر کارم حضور داشته باشم. بعضی مواقع با وجود هوای گرم حتی نیم ساعت باید منتظر می‌ماندم تا سرو‌کله‌ی یکی از آن تاکسی‌های کرم‌رنگ سرقرمز یا سرنارنجی پیدا شود.

 از آنجایی که عادت دارم تمام هزینه‌هایم را بنویسم و آخر ماه چک کنم، متوجه شدم پولی که من فقط در 30 روز خرج حمل و نقل با تاکسی کرده‌ بودم، حدود 5000 درهم بود که با حقوق ماهانه یک کارمند در دبی برابر است. این شد که تصمیم گرفتم قیمت اجاره ماشین در دبی را به طور دقیق چک کنم. آن تحقیق به من نشان داد که اجاره خودرو واقعا تصمیم عاقلانه‌تری است. در ادامه، قیمت اجاره خودروهای مختلف را می‌توانید ببینید.

لیست قیمت اجاره ماشین در دبی

برای این که بتوانیم هزینه اجاره ماشین در دبی را بررسی کنیم، ماشین‌ها را بسته به نیاز شما دسته‌بندی می‌کنیم:

اجاره ماشین ارزان در دبی

ماشین‌های ارزان در دبی معمولا خودروهای کره‌ای یا ژاپنی مثل تویوتا، میتسوبیشی، کیا و هیوندا هستند. لیست زیر هزینه اجاره‌ی این خودروها را به صورت روزانه نشان می‌دهد. مثلا برای بیشتر از 20 روز، باید قیمت جدول زیر را در تعداد روزهایی که می‌خواهید ماشین اجاره کنید، ضرب کنید:

قیمت اجاره روزانه ماشین ارزان در دبی
مدل ماشین2-6  روز7-20 روزبیشتر از 20 روز
Mitsubishi Attrage 202385 درهم83 درهم80 درهم
Nissan Sunny 202499 درهم95 درهم89 درهم
Hyundai i10 2024115 درهم105 درهم99 درهم
Toyota Yaris 2023129 درهم127 درهم125 درهم
Suzuki Baleno 2022115 درهم105 درهم99 درهم
Honda City 2022125 درهم123 درهم120 درهم

اجاره ماشین لوکس در دبی

از آنجایی که دبی به ماشین‌های لوکس معروف است، یکی از دلایلی که خیلی از افراد به دبی سفر یا حتی مهاجرت می‌کنند، همین است. مثلا، در بین ایرانی‌ها اجاره لامبورگینی و رولز رویس خیلی پرطرفدار است. به همین دلیل، در این قسمت، تعدادی از ماشین‌های لوکس دبی برای اجاره را جمع‌آوری کرده‌ایم تا هزینه اجاره آنها را بدانید:

اجاره ماشین لامبورگینی در دبی

هزینه اجاره لامبورگینی در دبی برای مدل Huracan Evo Spyder 2022 از 3000 درهم برای هرروز است.

مدل Urus Pearl Capsule 2021 از روزانه 2899 درهم شروع می‌شود.

اجاره رولز رویس در دبی

هزینه اجاره رولز رویس در دبی مدل Rolls Royce Dawn 2018 از روزانه 2800 درهم است.

مدل Rolls Royce Cullinan 2024 از روزانه 5000 درهم شروع می‌شود.

اجاره مرسدس بنز در دبی

در مورد خودروهای مرسدس بنز، هزینه اجاره روزانه برای مدل Mercedes Benz AMG GT 53 2020 از 1100 درهم شروع می‌شود.

حداقل هزینه برای اجاره مرسدس بنز جی کلاس برای مدل G63 2020 از روزانه 1600 درهم است.

اجاره ماشین پورشه در دبی

مدل‌های پورشه هم معمولا بین ایرانی‌ها طرفدار زیادی دارند. هزینه مدل Porche 911 Carrera 4S Spyder 2023 از روزانه 2000 درهم شروع می‌شود.

اجاره ماشین‌های آمریکایی در دبی

برای اجاره روزانه خودروهای آمریکایی مانند دوج مدل Dodge Challenger SRT Scat Pack V8، باید 450 درهم بپردازید.

هزینه مدل Dodge Charger RT Scat Pack Kit V8 برای اجاره از 350 درهم شروع می‌شود.

برای اجاره روزانه مدل Ford Mustang Shelby GT500 Kit هم باید 499 درهم کنار بگذارید.

شرایط اجاره ماشین در دبی

شاید یکی از سوال‌هایی که در ذهن‌تان دارید، این باشد که شرایط اجاره‌ی ماشین در دبی چیست؟ یا چه مدارکی برای اجاره خودرو در دبی لازم است؟ اگر با ویزای توریستی به این شهر سفر می‌کنید، فقط با مدارک زیر می‌توانید ماشین موردنظرتان را اجاره کنید:

  • پاسپورت (گذرنامه)
  • گواهینامه بین‌المللی
  • مبلغی به عنوان بیعانه

مبلغ بیعانه همان میزان پولی است که به عنوان ضمانت به شرکت اجاره خودرو در دبی پرداخت می‌کنید. این هزینه تا زمانی که ماشین را به شرکت پس بدهید، نزد آن کمپانی می‌ماند و بعد از آن به شما برمی‌گردد. مبلغ دیپازیت (deposit) برای ماشین‌های معمولی حدود 1000 درهم و برای ماشین‌های لوکسی مانند رولز رویس 5000 درهم است.

سخن پایانی در مورد اجاره ماشین در دبی

در قسمت‌های بالا در مورد اجاره ماشین در دبی به علاوه قیمت‌ها، شرایط و مدارک لازم برای این کار صحبت کردیم. مدل‌های مختلف خودرو را به همراه قیمت اجاره روزانه بررسی کردیم اما این قیمت‌ها ممکن است برای شرکت‌های مختلف کمی متفاوت باشد. اگر به فکر مهاجرت به دبی یا سرمایه‌گذاری در این شهر هستید، می‌توانید راهنمای زندگی در دبی و خرید ملک در دبی را در وبسایت ما بخوانید تا اطلاعات کاملی را در این زمینه به دست آورید.

پیام بگذارید