شرکت نخیل

شرکت نخیل دبی؛ شرکت اعجوبه ساز!

برای توضیح شرکت نخیل در دبی، یک لحظه تصور کنید که این فرصت را پیدا کرده اید تا در یک اعجوبه مانند تخت جمشید، اهرام مصر، آرمان شهر آتلانتیس و یا تاج محل در هند زندگی کنید. چه احساسی دارید؟ چه چیزی بین تمام این سازه ها مشترک است؟ چیزی که این سازه ها را تا این حد خاص می کند، این است که تمام آنها شاهکارهایی هستند که منحصر به فردند و شبیه شان در دنیا وجود ندارد. هریک داستان خاص خودش را دارد و ایده و فکری که تا پیش از آن وجود نداشته و بعد از آن هم وجود نخواهد داشت. هرکدام از این سازه ها بخشی از تاریخ هستند و روح تاریخ در آنها جریان دارد!

ربطی که این موضوع به شرکت ساختمانی نخیل در دبی دارد، این است که این شرکت، خالق ساختمان های نمادین، اما در دنیای مدرن است. حتی پالم جمیرا هم ساخته این شرکت است که به هشتمین عجایب جهان معروف شده است. این شرکت تنها سازنده ملک در دبی است که این فرصت را به شما می دهد تا در یک اعجوبه زندگی کنید. نه فقط خانه تان، بلکه کل منطقه ای که در آن زندگی می کنید، یک اثر هنری است که منحصر به خودش است. خانه شما سازه ای است که همه جهان در موردش صحبت می کنند. این اثر امضای خاص خودش را دارد، بخشی از تاریخ است و شما را هم بخشی از تاریخ خودش می کند!

این سبک زندگی در واقع درجه ای از زندگی لوکس است که هدفش این است که از زندگی تان بطور تمام و کمال استفاده کنید. این تجربه خودش را در تمام ابعاد زندگی تان نشان می دهد. موزیکی که در این اعجوبه گوش می دهید، با یک تجربه معمولی فرق خواهد داشت. تصمیمی که برای بیزنس تان می گیرید، متفاوت خواهد بود. خاطراتی که با عزیزانتان ثبت می کنید، رنگ و بوی دیگری خواهد داشت. رویاهای جدیدی که برای خودتان خلق می کنید و داستانی که از خودتان برای همیشه ماندگار می کنید هم چیزی است که سازه های معمولی نمی توانند برای شما فراهم کنند. حالا که متوجه شدید شرکت سازنده املاک نخیل چه رسالتی برای مشتریانش دارد، در ادامه به معرفی سازه های این شرکت و ارزش سرمایه گذاری آنها خواهیم پرداخت.

شرکت نخیل، سازنده شاهکارهایی مانند نخل جمیرا است!

شرکت نخیل، خالق سازه هایی است که در نوع خود شاهکار به حساب می آیند. شرکت ساختمانی نخیل فقط برج و ویلا نمی سازد. این شرکت سازنده مناطق و جزیره های مصنوعی است که نماد شهر دبی هستند. به عنوان مثال، پالم جمیرا که بزرگترین جزیره مصنوعی دنیا و هشتمین عجایب دنیا نام گرفته، ساخته این شرکت است. همچنین، جزیره معروف ورلد آیلند (World Islands) یا همان جزایر جهان که ظاهری شبیه به نقشه جهان دارد هم ساخته این شرکت مشهور است. دبی آیلندز (Dubai Islands) هم جزیره مصنوعی دیگری است که به تازگی توسط شرکت سازنده نخیل معرفی شده است. در ادامه، در مورد هریک از این مناطق صحبت خواهیم کرد:

پالم جمیرا (Palm Jumeirah)

پالم جمیرا یا نخل جمیرا بزرگترین جزیره ساخت دست بشر در جهان است که به دلیل فرآیند ساخت و منحصر به فرد بودنش، به عنوان هشتمین عجایب جهان بعد از سازه هایی مثل اهرام مصر معروف شده است. این جزیره مصنوعی، به شکل یک درخت نخل طراحی شده که 16 شاخه دارد. این منطقه، یکی از انتخاب های میلیاردرها از تمام دنیا است چراکه ویلاها، آپارتمان ها و پنت هاوس هایش در تمام جهان بینظیر هستند. شما به عنوان ساکن این منطقه، می توانید از سبک زندگی جزیره ای لوکس، امکانات درجه یک، تفریحات سطح بالا و چشم اندازهای آب لذت ببرید. این منطقه هم برای خرید آپارتمان در دبی و مناسب است و هم مناسب خرید ویلا است.

پالم جبل علی (Palm Jebel Ali)

پالم جبل علی یا نخل جبل علی هم جزیره مصنوعی دیگری است که شرکت نخیل آن را ساخته است. این جزیره، ظاهری شبیه به پالم جمیرا دارد، اما 2 برابر بزرگ تر از آن است. پالم جبل علی هم ویلاهای فوق لوکسی را ارایه می دهد که دور تا دورشان را آب های فیروزه ای رنگ خلیج فارس گرفته است. این آدرس هم مانند پالم جمیرا، یکی از باپرستیژترین آدرس ها در جهان به حساب می آید. حتی گفته می شود پروژه بلندپروازانه ماه دبی هم احتمالا قرار است در این جزیره ساخته شود.

ورلد آیلند (World Islands)

ورلد آیلند یا جزایر جهان هم یکی دیگر از سازه های افسانه ای شرکت نخیل در دبی است که ظاهری شبیه به نقشه جهان دارد. البته این سازه یک جزیره نیست، بلکه شامل 300 جزیره مختلف است که هرکدام نماینده یکی از کشورهای جهان هستند و سبک معماری، فرهنگ و موارد مربوط به آن کشور خاص را به نمایش می گذارند. البته، ساخت این جزیره ها بطور کامل تمام نشده و فقط چند مورد از این جزایر کامل شده اند. هارت آف یوروپ (Heart of Europe) یکی از این جزیره ها است که دارای هتل هایی برای تفریح است.

دبی آیلندز (Dubai Islands)

دبی آیلندز که به آن جزایر دیره هم گفته می شود، یک جزیره ساخت شرکت نخیل است که مفهوم منحصر به فردی دارد. این جزیره هم شامل 5 جزیره جدا می باشد و با 20 کیلومتر خط ساحلی و شن های سفید، حس و حالی شبیه به مالدیو را ارایه می دهد. به گفته خود شرکت ساخت و ساز نخیل، هریک از جزایر دبی آیلندز تم خاص خودش را دارد. حتی این جزیره ها قرار است فراتر از انتظارات باشند و تصویری که شهر دبی از آینده دارد را کامل کنند. در واقع، دبی آیلندز یک سازه آینده نگرانه و خاص است که سطح دیگری از زندگی لوکس را برای ساکنان آینده اش در نظر دارد. پروژه های موجود در این منطقه برای خرید ویلا در دبی فوق العاده هستند.

علاوه بر مواردی که گفته شد، شرکت نخیل در دبی، پروژه های دیگری هم در کارنامه خود دارد که در ادامه به آنها می پردازیم:

  • جمیرا آیلندز (Jumeirah Islands)
  • جمیرا پارک
  • جمیرا ویلج (Jumeirah Village)
  • منطقه الفرجان (Al Furjan)
  • دیسکاوری گاردنز (Discovery Gardens)
  • جبل علی ویلج (Jebel Ali Village)
  • دراگون سیتی (Dragon City)
  • ورسان ویلج (Warsan Village)
  • منطقه اینترنشنال سیتی (International City)
  • هتل آتلانتیس معروف

جدیدترین پروژه های ملکی شرکت نخیل در دبی

شرکت نخیل در دبی سازنده ساختمان های نمادین در منطقه های فوق العاده است. در قسمت های قبل، با سبک زندگی خاصی که شرکت سازنده املاک نخیل برای پروژه هایش در نظر می گیرد، آشنا شدیم. تا این قسمت کار، شاید علاقمند باشید روی املاک نخیل سرمایه گذاری کنید. به همین دلیل در ادامه، پروژه های جدید و پرطرفدار شرکت نخیل را معرفی می کنیم:

  • ویلاهای بای در دبی آیلندز که شروع قیمت شان از 5,200,000  است.
  • آپارتمان های نایا در شهرک محمد بن راشد که شروع قیمت شان از 1,700,000 درهم است.
  • ویلاهای بیچ کالکشن در پالم جبل علی که شروع قیمت شان از 18,000,000 درهم است.
  • ویلاهای کورال کالکشن در پالم جبل علی که شروع قیمت شان از 29,000,000 درهم است.
  • آپارتمان های ریکسوس در دبی آیلندز که شروع قیمت شان از 3,840,000 است.
  • آپارتمان های کومو رزیدنس در پالم جمیرا که شروع قیمت شان از 21,000,000 درهم است.

با دبی پراپ، سرمایه گذاری تان باارزش تر هم می شود!

با صحبت هایی که در مورد شرکت نخیل در دبی داشتیم، به این نتیجه می رسیم که اگر قصد خرید ملک در دبی را دارید و سطحی معمولی از زندگی لوکس را قبول ندارید، املاک شرکت سازنده نخیل می توانند برای شما گزینه های فوق العاده ای باشند. نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که قیمت پروژه های مختلف این سازنده با هم متفاوت است. در وبسایت دبی پراپ، می توانید قیمت و جزییات پروژه ها را بررسی کنید و تصمیم به خرید بگیرید. اگر پروژه های این کمپانی برای شما مناسب نیست، می توانید با ما تماس بگیرید تا شما را برای پروژه های دیگر راهنمایی کنیم.

املاک شرکت نخیل

اولین نفری باشید که در مورد “شرکت نخیل” نظر می دهد

Rating

ملک ها را مقایسه کنید

مقایسه (0)