Omid ۵ شهریور ۱۴۰۳ 0 نظر

بهترین هتل‌های 4 ستاره دبی

یادم می‌آید اولین باری که به دبی آمده بودم، مجبور شدم بهترین هتل‌های 4 ستاره دبی را پیدا کنم و برای یک ماه در هتل ایبیس در منطقه دیره بمانم. یک ماه زمان مناسبی بود برای این که بتوانم هزینه‌های هتل را با اجاره‌ی خانه و مخارج یک ماه زندگی در دبی مقایسه کنم. اتفاقا هم‌زمان یک دوره‌ی اقتصاد را می‌گذراندم که اولین درس‌اش در مورد کم‌کردن هزینه‌ها بود. به لطف آن دوره، مغزم تبدیل شده بود به ماشین حسابی که تمام هزینه‌های زندگی‌ام را حساب و همه را با هم مقایسه می‌کرد. بعد از آن، خانه‌ای در منطقه‌ای نه چندان گران‌قیمت اجاره کردم. مدتی گذشت و ذهن حساب‌گر من دوباره وارد عمل شد. وقتی هزینه‌ی یک ماه هتل را با اجاره‌ی سوییت‌ جدیدم به علاوه قبض آب و برق و اینترنت مقایسه کردم‌، در کمال ناباوری دیدم که هزینه‌ی هتل بسیار کم‌تر بود. حتی هتل در چندقدمی ایستگاه مترو بود و خدمات نظافت را هم اضافه‌تر داشت!

همین موضوع باعث شد بدانم که برای هرکسی که قصد مهاجرت به دبی را دارد، بهتر است چند ماه اول را برای صرفه‌جویی در یک هتل بگذراند. برای این کار، هتل‌های 4 ستاره بهترین گزینه هستند چراکه نسبت به هتل‌های 5 ستاره ارزان‌تر هستند و نسبت به پولی که خرج می‌کنید هم خدمات قابل قبولی ارائه می‌دهند. در ادامه، لیستی از این نوع هتل‌ها را به همراه توضیح منطقه، امکانات، قیمت و نمره‌ی آن‌ها از نظر گردشگران معرفی می‌کنیم تا برای سفر کوتاه‌مدتی که به دبی دارید، بتوانید برنامه‌ریزی درستی انجام دهید.

1.هتل ویدا کریک هاربر (Vida Creek Harbour)

این هتل یکی از بهترین هتل‌های 4 ستاره در دبی است که در منطقه محبوب دبی کریک هاربر قرار دارد. این منطقه به مرکز شهر جدید معروف است و از برج خلیفه حدود 15 دقیقه فاصله دارد. از امکانات این هتل می‌توان به 2 رستوران، پارکینگ مجانی، ویوی آب، استخر بیرونی و صرافی اشاره کرد.

فاصله از برج خلیفه: 17 کیلومتر

قیمت (به ازای هر شب): 400 درهم

نمره از نظر گردشگران: 9.0 از 10

2. هتل ساندر بیزنس بی (Sonder Business Bay)

هتل ساندر در منطقه بیزینس بی قرار دارد و برای افرادی که می‌خواهند به مرکز دبی نزدیک باشند، گزینه‌ی مناسبی است. امکانات هتل ساندر شامل مایکروویو، قهوه‌ساز، سشوار، پارکینگ مجانی، استخر و وای فای رایگان است.

فاصله از برج خلیفه: 2 کیلومتر

قیمت (به ازای هر شب): 380 درهم

نمره از نظر گردشگران: 8.6 از 10

3. هتل داماک میسون (Damac Maison Aykon City)

هتل 4 ستاره‌ داماک میسون هم در منطقه بیزنس بی قرار دارد. در این هتل، می‌توانید اتاق‌هایی با چشم‌انداز آب یا شهر را پیدا کنید. هر یک از اتاق‌ها دارای اینترنت، تلویزیون، آشپزخانه، گاوصندوق و غیره است. استخر روباز و باشگاه ورزشی هم جزو امکانات این هتل هستند.

فاصله از برج خلیفه: 4.6 کیلومتر

قیمت (به ازای هر شب): 325 درهم

نمره از نظر گردشگران: 9.2 از 10

4. هتل فرست کالکشن مارینا (The First Collection Marina)

هتل فرست کالکشن که قبلا با نام هتل ویندهام شناخته می‌شد، در منطقه دبی مارینا قرار دارد که منطقه‌ای مخصوص خوش‌گذرانی‌های شبانه است. این هتل دارای 4 رستوران است و به کلاب ساحلی دسترسی دارد. اتاق‌های این هتل چشم‌انداز بی‌نظیری از مارینا و آب‌های زیبا را دارند و فقط 10 دقیقه از ایستگاه مترو و یک مرکز خرید لوکس دور هستند. استخر، باشگاه ورزشی، دستگاه قهوه‌ساز و دسترسی خصوصی به ساحل هم از امکانات دیگر این هتل هستند.

فاصله از برج خلیفه: 20 کیلومتر

قیمت (به ازای هر شب): 369 درهم

نمره از نظر گردشگران: 8.5 از 10

5. هتل رامادا بای ویندهام (Ramada Hotel by Windham)

هتل رامادا هم در منطقه جوان‌پسند جی بی آر (JBR) قرار دارد که به ساحل و کلاب‌های مختلف دسترسی دارد. امکانات این هتل شامل استخر روباز، باشگاه و 3 رستوران است. وای فای و پارکینگ رایگان هم برای مهمانان هتل موجود است. چشم‌انداز آب دریا هم یکی از مواردی است که در این هتل 4 ستاره می‌توانید از آن لذت ببرید.

فاصله از برج خلیفه: 20 کیلومتر

قیمت (به ازای هر شب): 369 درهم

نمره از نظر گردشگران: 8.1 از 10

6. هتل میلنیوم فرودگاه دبی (Millennium Airport Hotel)

این هتل تنها 2 کیلومتر با فرودگاه دبی فاصله دارد و امکاناتی مانند رستوران، استخر، باشگاه، باغ، تراس، بار، خدمات اسپا و پارکینگ رایگان را در اختیار مهمانان قرار می‌دهد. آدرس این هتل در خیابان کازابلانکا در منطقه الگرهود است.

فاصله از برج خلیفه: 14 کیلومتر

قیمت (به ازای هر شب):  250 درهم

نمره از نظر گردشگران: 8.2 از 10

7. هتل فورپوینت بای شراتون بر دبی (Four Points by Sheraton)

هتل فورپوینت بای شراتون در بافت قدیمی شهر و در منطقه بر دبی قرار دارد. این هتل یک استخر روی پشت بام دارد و امکاناتی مانند رستوران، بار، پارکینگ مجانی، خدمات اسپا و باشگاه ورزشی را در اختیار ساکنان قرار می‌دهد. آدرس این هتل در خیابان منخول است.

فاصله از برج خلیفه: 10 کیلومتر

قیمت (به ازای هر شب):  200 درهم

نمره از نظر گردشگران: 8.5 از 10

8. هتل Majestic City Retreat

این هتل 4 ستاره در منطقه بر دبی قرار دارد. امکانات آن شامل 7 رستوران و بار، وای فای در تمام قسمت‌های هتل و استخر بیرونی است. اتاق‌های Majestic City Retreat به زیبایی مبله شده‌اند و ویوی آسمان‌خراش‌ها را دارند. یکی از خوبی‌های این هتل این است که با چند دقیقه پیاده‌روی می‌توانید به ایستگاه مترو شرف دی جی (Sharaf DG) برسید.

فاصله از برج خلیفه: 10 کیلومتر

قیمت (به ازای هر شب):  175 درهم

نمره از نظر گردشگران: 7.6 از 10

9. هتل رویال کانتینانتال (Royal Continental Hotel)

این هتل 4 ستاره که در منطقه دیره قرار دارد، از نظر گردشگران رتبه‌ی خیلی خوبی را در وبسایت بوکینگ گرفته است. از امکانات این هتل می‌توان به اینترنت رایگان، استخر روباز، باشگاه، رستوران، پارکینگ مجانی و نزدیک بودن به مترو و مرکز خرید اشاره کرد. اما یکی از مواردی که این هتل در اختیارتان قرار می‌دهد، امکان کرایه‌کردن ماشین است. جالب است بدانید که اجاره ماشین در دبی بسیار به‌صرفه‌تر از تاکسی است. به همین علت، این موضوع یک مزیت به حساب می‌آید.

فاصله از برج خلیفه: 13 کیلومتر

قیمت (به ازای هر شب): 180 درهم

نمره از نظر گردشگران: 8.5 از 10

10. هتل هالیدی ان (Holiday Inn Al Barsha)

این هتل در منطقه البرشا واقع شده که یکی از محله‌های ایرانی‌نشین دبی است. هتل 4 ستاره هالیدی ان بر برگراه شیخ زاید قرار دارد و فقط 5 دقیقه پیاده‌روی تا مرکز خرید امارات که یکی از محبوب‌ترین مراکز خرید دبی است، فاصله دارد. امکانات این هتل شامل 3 رستوران تایلندی، هندی و عربی، استخر روباز، تراس روی پشت بام، باشگاه و بار است و اتاق‌ها به سبک عربی مبله شده‌اند.

فاصله از برج خلیفه: 20 کیلومتر

قیمت (به ازای هر شب): 200 درهم

نمره از نظر گردشگران: 7.6 از 10

11. هتل نووتل البرشا (Novotel Dubai Al Barsha)

این هتل 41 طبقه در منطقه البرشا قرار دارد که باز هم به دلیل نزدیک بودن به امارات مال و جاذبه‌هایی مانند اسکی دبی، میراکل گاردن و کایت بیچ جزو هتل‌های پرطرفدار به حساب می‌آید و از نظر گردشگران رتبه‌ی خوبی را گرفته است. این هتل امکاناتی شامل 4 رستوران، 2 استخر، پارکینگ رایگان، خدمات اسپا، اینترنت رایگان، باشگاه و صبحانه را در اختیار مهمانان قرار می‌دهد.

فاصله از برج خلیفه: 20 کیلومتر

قیمت (به ازای هر شب): 200 درهم

نمره از نظر گردشگران: 7.6 از 10

12. هتل کورال دبی دیره (Coral Dubai Deira)

یکی از هتل‌های 4 ستاره با رتبه‌ی خوب هتل کورال در دیره است که امکاناتی مانند استخر روی پشت بام، باشگاه ورزشی، اسپا، سونا را ارائه می‌دهد. اتاق‌های این هتل ظاهر مرتب و تمیزی دارند و به خوبی فرنیش شده‌اند.

فاصله از برج خلیفه: 13 کیلومتر

قیمت (به ازای هر شب): 206 درهم

نمره از نظر گردشگران: 8.1 از 10

13. هتل مدیا وان (Media One Hotel)

هتل مدیا وان در منطقه مدیا سیتی قرار دارد که فقط 2 کیلومتر تا دبی مارینای معروف فاصله دارد. بنابراین، مدیا وان حال و هوایی مدروز متناسب با این منطقه‌ی جوان‌پسند دارد. این موضوع در طراحی هتل هم به خوبی دیده می‌شود. اگر می‌خواهید در نزدیکی منطقه دبی مارینا باشید و از تفریحات شبانه لذت ببرید، این هتل می‌تواند گزینه‌ی خوبی برای شما باشد. این هتل ویوی فوق‌العاده‌ای از پالم جمیرا و آسمان‌خراش‌های شهر دارد. امکاناتی مانند بار به سبک آمریکایی و منطقه‌ی استخری که از میامی الهام گرفته شده است هم جزو امکانات آن هستند. هتل مدیا وان فقط چند دقیقه تا ایستگاه متروی مارینا فاصله دارد.

فاصله از برج خلیفه: 19 کیلومتر

قیمت (به ازای هر شب): 374 درهم

نمره از نظر گردشگران: 8.6 از 10

14. هتل امگا بر دبی (Omega Hotel Bur Dubai)

هتل امگا جزو بهترین هتل‌های 4 ستاره دبی در منطقه بر دبی است که قیمت‌های مقرون‌به‌صرفه‌ای دارد. از امکانات این هتل می‌توان به استخر، باشگاه، سونا و بیزنس سنتر اشاره کرد. اگر می‌خواهید به فرودگاه بین‌المللی دبی نزدیک باشید، این هتل می‌تواند برای شما مناسب باشد.

فاصله از برج خلیفه: 19 کیلومتر

قیمت (به ازای هر شب): 165 درهم

نمره از نظر گردشگران: 7.1 از 10

15. هتل کارلتون داون تاون (Carlton Downtown Dubai)

اگر می‌خواهید نزدیک به برج خلیفه هتل‌تان را رزرو کنید و عکس‌های اینستاگرامی بگیرید، اما در عین حال هزینه‌ها را کم نگه دارید، هتل کارلتون در محله داون تاون دبی برایتان ایده‌آل خواهد بود. این هتل در قلب شهر و بر بزرگراه شیخ زاید قرار دارد. در طبقه‌ی 47 این هتل یک بار و استخر وجود دارد که چشم‌انداز 360 درجه از برج خلیفه و آسمان‌خراش‌های درخشان این منطقه را در اختیارتان قرار می‌دهد.

فاصله از برج خلیفه: 6 کیلومتر

قیمت (به ازای هر شب): 400 درهم

نمره از نظر گردشگران: 8.2 از 10

مزایای اقامت در بهترین هتل‌های 4 ستاره دبی

همانطور که در ابتدای بحث هم اشاره کردیم، بزرگ‌ترین مزیت اقامت در هتل‌های 4 ستاره این است که خدماتی که دریافت می‎‌کنید، نسبت به هزینه‌ها در سطح فوق‌العاده‌ای قرار دارد. در واقع، اگر بخواهید هتل سطح پایینی را انتخاب کنید، آخر کار از همان میزان کمی که پرداخته‌اید هم پشیمان خواهید شد. اما تمام مزایا را می‌توانیم به صورت زیر خلاصه کنیم:

  • راحتی و تجمل: اگر قصدتان از سفر به دبی داشتن تجربه‌ای به یاد ماندنی و در عین حال مقرون به صرفه باشد، طبیعتا باید هتل‌های 4 ستاره را انتخاب کنید و از اتاق‌های تمیز جادار و باکیفیت بالا، خدمات اسپا، استخر و چشم‌اندازهای عالی شهر لذت ببرید.
  • موقعیت ایده‌آل: در لیست هتل‌هایی که معرفی شد، اگر دقت کرده باشید بیشترشان در مکان‌های معروف شهر قرار دارند تا دسترسی خوبی به ایستگاه‌های مترو و جاذبه‌های دیدنی داشته باشید.
  • خدمات فوق‌العاده: دبی همیشه به گران‌بودن شهرت داشته است. دلیل این موضوع این است که در مقابل پولی که پرداخت می‌کنید، همیشه بهترین خدمات را دریافت می‌کنید. این مورد به وضوح در هتل‌های 4 ستاره دیده می‌شود تا در زمان سفر حس خوبی داشته باشید.
  • خورد و خوراک خوب: یکی دیگر از ویژگی‌های مشترک این هتل‌ها، داشتن رستوران‌های خوب با غذاهای محلی و بین‌المللی است. پس از این نظر هم خیال‌تان راحت خواهد بود. اگر غذای خود هتل را هم دوست نداشته باشید، 100% اطراف هتل‌تان می‌توانید رستوران‌های ایرانی خوب را پیدا کنید.

چگونه بهترین هتل 4 ستاره دبی را انتخاب کنیم؟

در انتخاب هتل‌های 4 ستاره فاکتورهایی وجود دارد که حتما باید در نظر بگیرید:

قیمت هتل: اولین نکته‌ی مهمی که باید در نظر داشته باشید، این است که آیا قیمت هتل به ازای هر شب با بودجه‌ی شما برای سفرتان مطابقت دارد یا خیر. به طور مثال، هتل‌هایی وجود دارند که قیمت‌شان هر شب و برای هر مسافر متفاوت است. هتل ایبیس که در ابتدای متن به آن اشاره کردم، یکی از همین هتل‌هاست که قیمت ثابتی ندارد. بنابراین، از قبل باید موارد این چنینی را بررسی کنید.

امکانات رفاهی هتل: امکانات رفاهی هتل یکی از مواردی هستند که کیفیت تجربه سفرتان را تعیین می‌کنند. چشم‌اندازها و امکاناتی مانند استخر، باشگاه، اینترنت رایگان، صبحانه و ترانسفر فرودگاهی جزو همین دسته هستند.

خدمات هتل: بعضی از هتل‌ها خدمات متفاوتی نسبت به هتل‌های دیگر دارند. مثلا، خدمات کرایه ماشین و خشکشویی جزو همین موارد هستند.

موقعیت مکانی: آدرس هتل هم یکی دیگر از فاکتورهای مهم برای انتخاب هتل است. اگر سفر کاری به این شهر دارید، مهم است که نزدیک به مرکز شهر باشید. اگر سفر تفریحی دارید، باید براساس تفریحاتی که قرار است داشته باشید و مکان‌هایی که قرار است بازدید کنید، آدرس‌تان را انتخاب کنید تا در هزینه‌های حمل‌و‌نقل صرفه‌جویی کنید.

بررسی نظرات مهمانان قبلی: وبسایت‌هایی وجود دارند که تمام هتل‌ها را رتبه‌بندی می‌کنند و نظرات مهمانان قبلی را در مورد خدمات، امکانات و کارکنان هتل‌ها در اختیار شما قرار می‌دهند. با مطالعه‌ی این نظرات، دید خوبی به دست می‌آورید.

عوامل موثر بر قیمت هتل‌ 4 ستاره

عواملی که بر قیمت هتل‌های 4 ستاره در دبی تاثیر می‌گذارند را می‌توانیم به این صورت خلاصه کنیم:

  • برند هتل
  • امکانات هتل
  • آدرس هتل
  • مواقع شلوغی (پیک تایم): به این موضوع هم باید توجه داشته باشید که در دبی معمولا نمایشگاه‌هایی در زمینه‌های مختلف برگزار می‌شود که افراد کشورهای مختلف را به این شهر می‌کشاند. در چنین زمان‌هایی ممکن است قیمت هتل‌ها 2 و یا حتی 3 برابر شود!

جدول قیمت اقامت در بهترین هتل‌های 4 ستاره دبی

از آنجایی که قیمت هتل یکی از مهم‌ترین فاکتورها است، می‌توانید قیمت تمام هتل‌هایی که معرفی کردیم را به صورت جدول در ادامه ببینید:

جدول قیمت اقامت در بهترین هتل‌های 4 ستاره دبی برای هر شب  
هتلمنطقهشروع قیمت (درهم)
Vida Creek Harbourدبی کریک هاربر400 درهم
Sonder Business Bayبیزینس بی380 درهم
Damac Maison Aykon Cityبیزینس بی325 درهم
The First Collection Marinaدبی مارینا369 درهم
Ramada Hotel by Windhamجی بی آر (جمیرا بیچ رزیدنس)369 درهم
Millennium Airport Hotelالگرهود250 درهم
Majestic City Retreatبر دبی175 درهم
Royal Continental Hotelدیره180 درهم
Holiday Inn Al Barshaالبرشا200 درهم
Novotel Dubai Al Barshaالبرشا200 درهم
Coral Dubai Deiraدیره206 درهم
Media One Hotelمدیا سیتی374 درهم
Omega Hotel Bur Dubaiبر دبی165 درهم
Carlton Downtown Dubaiداون تاون دبی400 درهم
Four Points by Sheratonبر دبی200 درهم

سخن پایانی

پیداکردن بهترین هتل‌های 4 ستاره در دبی کار آسانی نیست. سایت booking.com وبسایتی است که از طریق آن می‌توانید در تمام شهرهای دنیا هتل رزرو کنید. اما در مورد هتل‌های 4 ستاره امارات اگر به این وبسایت مراجعه کنید، با بیش از 2000 مورد هتل مواجه خواهید شد. به همین دلیل، در قسمت‌های بالا لیستی از پرطرفدارترین‌ها را به همراه توضیح منطقه، امکانات، نظر گردشگران (براساس سایت بوکینگ) و قیمت به شما معرفی کردیم. دبی پراپ یک وبسایت مربوط به خرید ملک در دبی است که اطلاعات کاملی را در مورد شهر دبی و سرمایه‌گذاری در آن در اختیار شما قرار می‌دهد.

پیام بگذارید